4. Wymagane dokumenty:
a) wniosek (podanie) o przyjęcie do pracy w Urzędzie albo list motywacyjny,
b) wypełniony kwestionariusz osobowy ,
c) Curriculum Vitae albo własnoręcznie napisany życiorys (z przebiegiem nauki i pracy zawodowej)
d) kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby albo zaświadczenie o istniejącym obecnie zatrudnieniu,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, w tym specjalistyczne,
f) inne kserokopie dokumentów, w szczególności potwierdzających umiejętności i osiągnięcia zawodowe,
g) podpisanie oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa umyślne,
h) podpisanie oświadczenia (klauzuli) o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926z późn. zm.).”
Kandydat może przedstawić listy referencyjne.
|