Informacja o wynikach naboru na stanowisko: KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO

Burmistrz Gminy i miasta Zduny informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego została wybrana Pani Beata jezierska Durak


Uzasadnienie dokonanego wyboru
 

(załacznik)



» Pliki powiązane:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
Dodany: 09.11.2007 godz. 15:14


Informacja opublikowana przez:
  dnia 9 2007 godz. 15:14






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Urząd Gminy i Miasta w Zdunach

Oferowane stanowisko:
  KIEROWNIK URZĘDU STANU CYWILNEGO

Wymiar czasu:
  pełny etat

Wymagania:
 

1)     Wymagania niezbędne:

a)     obywatelstwo polskie,

b)     pełne zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c)      wykształcenie wyższe o kierunku administracja, prawo umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,

d)     niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

e)     stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,

f)        5 - letni staż, w tym 3 –letni staż w administracji publicznej.

2)     Wymagania dodatkowe:

a)     praktyczna i biegła umiejętność obsługi komputera a w szczególności programów WORD i EXCEL,

b)     ogólna znajomość środowiska lokalnego (gmina Zduny),

c)      znajomość prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego.



Zakres obowiązków:
 

3. Główne zadania na stanowisku:

- prowadzenie spraw z zakresu akt stanu cywilnego i związanych z nimi spraw rodzinno – opiekuńczych,

- rejestracja urodzin, małżeństw oraz zgonów,

- prowadzenie ewidencji ludności,

- prowadzenie postępowań cywilnych i karnych,

- występowanie o nadanie orderów i odznaczeń,

- sporządzanie i wydawanie zaświadczeń, odpisów oraz prowadzenie ksiąg.



Wymagane dokumenty:
 

4. Wymagane dokumenty:

a)     wniosek (podanie) o przyjęcie do pracy w Urzędzie albo list motywacyjny,

b)     wypełniony kwestionariusz osobowy ,

c)      Curriculum Vitae albo własnoręcznie napisany życiorys (z przebiegiem nauki
 i pracy zawodowej)

d)     kserokopie świadectw pracy lub służby z poprzednich miejsc pracy lub służby albo zaświadczenie o istniejącym obecnie zatrudnieniu,

e)     kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
 i kwalifikacje zawodowe, w tym specjalistyczne,

f)        inne kserokopie dokumentów, w szczególności potwierdzających umiejętności i osiągnięcia zawodowe,

g)      podpisanie oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa umyślne,

h)     podpisanie oświadczenia (klauzuli) o treści: „Wyrażam zgodę
na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy
dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926z późn. zm.).”

 

Kandydat może przedstawić listy referencyjne.



Dodatkowe informacje:
 

      Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Urzędu
lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: „Ogłoszenie 2007 – Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego” w terminie 14 dni od daty opublikowania tego ogłoszenia
w Biuletynie Informacji Publicznej, nie później niż do dnia 7 listopada 2007r.
 godz. 15.00. W przypadku przesłania dokumentów listem poleconym, o złożeniu
w terminie decyduje data wpływu do Urzędu, a nie data stempla pocztowego.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami zostaną przeprowadzone
w dniu 9 listopada 2007 roku w godzinach od 9.00 do 13.00 w Urzędzie Gminy
i Miasta w Zdunach, Rynek 2. Koszty związane ze złożeniem dokumentów oraz
 z przyjazdem i uczestniczeniem w rozmowach kwalifikacyjnych ponosi kandydat.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.zduny.bip.cc) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy i Miasta Zduny, Rynek 2.





» Pliki powiązane:

INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA STANOWISKO KIEROWNIKA URZĘDU STANU CYWILNEGO
Dodany: 09.11.2007 godz. 15:14


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  dnia 25 2007

Informacja opublikowana przez:
  dnia 25 2007 godz. 09:11
Liczba odsłon:
  142 od 25 2007 godz. 09:11  (średnio 0.04 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl