Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Zdun

Oferowane stanowisko:
  ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Wymiar czasu:
  Pełen etat w Urzędzie Miejskim w Zdunach

Miejsce składania ofert:
  Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2 w terminie do dnia 20 marca 2015 roku do godz. 15:00. Koperta powinna zawierać dopisek: „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi”

Wymagania:
 

1) Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 3. letni staż pracy,
  • znajomość zagadnień w zakresie danego stanowiska,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.

2) Wymagania dodatkowe:

  • wiedza na temat zarządzania dokumentacją i informacją w urzędzie,
  • znajomość Regulaminu organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Zdunach,
  • znajomość prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz procedur dotyczących postępowania administracyjnego,
  • wiedza w zakresie regulacji prawnych związanych z działalnością organizacji pozarządowych,
  • komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność,
  • praktyczna umiejętność  obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
  • ogólna znajomość środowiska lokalnego,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – wskazane,
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego – mile widziana.


Zakres obowiązków:
 

2. Zakres zadań i czynności wykonywanych na stanowisku obejmuje prowadzenie spraw:

  1. obsługa sekretariatu,
  2. przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji,
  3. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  4. ewidencja czasu pracy pracowników,
  5. obsługa i organizacja zebrań i spotkań,
  6. prowadzenie spraw osobowych urzędu w zakresie wyznaczonym przez przełożonego,
  7. prowadzenie materiałowej gospodarki biurowej ,
  8. przygotowywanie projektów rocznych programów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  9. koordynacja oraz współpraca przy realizacji Programu współpracy Gminy Zduny z organizacjami pozarządowymi,
  10. organizacja konkursów realizowanych w ramach Programu współpracy Gminy Zduny z organizacjami pozarządowymi.

3. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy – pełen etat,
  2. miejsce pracy - Urząd Miejski w Zdunach, ul Rynek 2,
  3. specyfika pracy – praca przy komputerze,
  4. bezpośrednia praca z interesantem.


Wymagane dokumenty:
 

5. Wymagane dokumenty:

  1. własnoręcznie podpisany CV i list motywacyjny,
  2. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
  3. kopia dowodu osobistego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
  6. kopie świadectw pracy,
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
  • niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procedury naboru zgodnie w ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 ;listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikacji kandydatów niepełnosprawnych).


Dodatkowe informacje:
 

Na podstawie art. 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2014, poz. 1202), Burmistrz Zdun ogłasza nabór kandydatów na wolne  Stanowisko ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi. w Urzędzie Miejskim w Zdunach, ul. Rynek 2, 63-760 Zduny.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zdunach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2015 r. nie wyniósł co najmniej 6%.

Dokumenty należy składać  w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2 w terminie do dnia 20 marca 2015 roku do godz. 1500. Koperta powinna zawierać dopisek: „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi”

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zdunach.

Zduny, 5 marca 2015 r.
Burmistrz Zdun
Tomasz Chudy





» Pliki powiązane:

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Dodany: 05.03.2015 godz. 22:58
Załącznik nr 1: KWESTIONARIUSZ OSOBOWY
Dodany: 05.03.2015 godz. 22:58
Załącznik nr 2: OŚWIADCZENIE
Dodany: 05.03.2015 godz. 22:58


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Zająkała Jacek [Doradca Burmistrza Zdun] dnia 5 2015

Informacja opublikowana przez:
  dnia 5 2015 godz. 22:48
Liczba odsłon:
  1381 od 5 2015 godz. 22:48  (średnio 1.04 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl