Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Sekretarza Gminy

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Burmistrz Zdun

Oferowane stanowisko:
  Sekretarza Gminy

Wymiar czasu:
  Pełen etat

Miejsce składania ofert:
  Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2.

Wymagania:
 

1. Wymagania kwalifikacyjne:

1) Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 6. letni staż pracy, na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych w tym co najmniej 3 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach.
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
  6. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. nieposzlakowana opinia,
  8. znajomość regulacji prawnych, a w szczególności ustroju administracji publicznej, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,

 

2) Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem,
  2. znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej,
  3. sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
  4. praktyczna umiejętność  obsługi komputera,
  5. prawo jazdy kat. B

 



Zakres obowiązków:
 

 2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Sekretarza:

  1. organizacja pracy Urzędu i odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowanie,
  2. przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu,
  3. nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Burmistrza i Rady,
  4. usprawnianie pracy Urzędu,
  5. koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
  6. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, petycji, skarg i wniosków,
  7. sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Burmistrza,
  8. nadzorowanie terminowego i zgodnego z prawem załatwiania spraw należących do nadzorowanych stanowisk pracy,
  9. prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
  10. przygotowywanie projektu podziału zadań pomiędzy podległych pracowników,
  11. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec bezpośrednio podległych pracowników urzędu,
  12. wykonywanie czynności wynikających z prawa pracy w stosunku do podległych pracowników, z wyjątkiem zadań należących wyłącznie do kompetencji Burmistrza, m. in.:
    1. prowadzenie obowiązujących procedur związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze,
    2. okresowa ocena pracy podległych pracowników,
    3. wnioskowanie w sprawach wynagrodzeń, awansów, nagród i kar,
    4. uzgadnianie planów urlopów i ich akceptacja,
    5. zapewnienie przestrzegania przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy, w tym racjonalnego wykorzystania czasu pracy.
  13. dokonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie wykonywania przez podległych pracowników powierzonych obowiązków oraz zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w Urzędzie, w tym opracowywanie rocznych planów kontroli w ramach kontroli zarządczej,
  14. nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Burmistrza, projektów uchwał Rady Miejskiej,
  15. zapewnienie właściwej współpracy z Radą, radnymi oraz organami jednostek pomocniczych gminy, w tym przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych oraz udzielanie wyjaśnień na skargi  i wnioski interesantów,
  16. wykonywanie innych zadań na polecenie Burmistrza.

 



Wymagane dokumenty:
 

5. Wymagane dokumenty:

  1. własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
  2. własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
  1. kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy;
  2. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
  3. kserokopie świadectw pracy;
  4. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisko;
  5. oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  6. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  7. oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168);
  8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.);
  9. oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.

 

Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2 w terminie do dnia 09.11.2015 roku do godz. 1500. Koperta powinna zawierać dopisek:

„Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Zduny”

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zdunach.



Dodatkowe informacje:
 

3. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy – 1 etat,
  2. miejsce pracy: Urząd Miejski w Zdunach.

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zdunach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2015 r. nie wyniósł co najmniej 6%.

 





» Pliki powiązane:

Ogłoszenie na wolne stanowisko urzędnicze: Sekretarza Gminy
Dodany: 29.10.2015 godz. 14:20
Informacja Burmistrza Zdun w sprawie wyniku na boru na wolne stanowisko urzednicze: Sekretarz Gminy
Dodany: 26.11.2015 godz. 10:05


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Zwierzyk Miłosz [Zastępca Burmistrza Zdun] dnia 29 2015

Informacja opublikowana przez:
  dnia 29 2015 godz. 14:18
Liczba odsłon:
  540 od 29 2015 godz. 14:18  (średnio 0.5 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl