|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy. |
Nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: Sekretarza Gminy |
|
 | Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Burmistrz Zdun
|
 | Oferowane stanowisko: |
|
Sekretarza Gminy
|
 | Wymiar czasu: |
|
Pełen etat
|
 | Miejsce składania ofert: |
|
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2.
|
 | Wymagania: |
|
1. Wymagania kwalifikacyjne:
1) Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 6. letni staż pracy, na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych w tym co najmniej 3 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach.
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- znajomość regulacji prawnych, a w szczególności ustroju administracji publicznej, tj. ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu postępowania administracyjnego,
2) Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem,
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych oraz ustawy o dostępie do informacji publicznej,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera,
- prawo jazdy kat. B
|
 | Zakres obowiązków: |
|
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku Sekretarza:
- organizacja pracy Urzędu i odpowiedzialność za jego prawidłowe funkcjonowanie,
- przygotowywanie projektów oraz zmian regulaminów i innych aktów wewnętrznych w zakresie organizacji Urzędu,
- nadzór nad poprawnością projektów przygotowywanych pism, decyzji oraz projektów aktów prawnych Burmistrza i Rady,
- usprawnianie pracy Urzędu,
- koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz organizowanie ich współpracy,
- nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i terminowego załatwiania interpelacji, petycji, skarg i wniosków,
- sprawowanie kontroli wewnętrznej w zakresie spraw powierzonych przez Burmistrza,
- nadzorowanie terminowego i zgodnego z prawem załatwiania spraw należących do nadzorowanych stanowisk pracy,
- prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
- przygotowywanie projektu podziału zadań pomiędzy podległych pracowników,
- wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec bezpośrednio podległych pracowników urzędu,
- wykonywanie czynności wynikających z prawa pracy w stosunku do podległych pracowników, z wyjątkiem zadań należących wyłącznie do kompetencji Burmistrza, m. in.:
- prowadzenie obowiązujących procedur związanych z naborem na wolne stanowiska urzędnicze,
- okresowa ocena pracy podległych pracowników,
- wnioskowanie w sprawach wynagrodzeń, awansów, nagród i kar,
- uzgadnianie planów urlopów i ich akceptacja,
- zapewnienie przestrzegania przez podległych pracowników porządku i dyscypliny pracy, w tym racjonalnego wykorzystania czasu pracy.
- dokonywanie kontroli wewnętrznej w zakresie wykonywania przez podległych pracowników powierzonych obowiązków oraz zapewnienie funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej w Urzędzie, w tym opracowywanie rocznych planów kontroli w ramach kontroli zarządczej,
- nadzór nad przygotowywaniem projektów zarządzeń Burmistrza, projektów uchwał Rady Miejskiej,
- zapewnienie właściwej współpracy z Radą, radnymi oraz organami jednostek pomocniczych gminy, w tym przygotowywanie odpowiedzi na interpelacje i wnioski radnych oraz udzielanie wyjaśnień na skargi i wnioski interesantów,
- wykonywanie innych zadań na polecenie Burmistrza.
|
 | Wymagane dokumenty: |
|
5. Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
- własnoręcznie podpisany życiorys (CV);
- kserokopia dowodu osobistego i prawa jazdy;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje;
- kserokopie świadectw pracy;
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisko;
- oświadczenie, że osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168);
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.);
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej.
Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2 w terminie do dnia 09.11.2015 roku do godz. 1500. Koperta powinna zawierać dopisek:
„Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy Zduny”
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zdunach.
|
 | Dodatkowe informacje: |
|
3. Warunki pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy – 1 etat,
- miejsce pracy: Urząd Miejski w Zdunach.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zdunach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2015 r. nie wyniósł co najmniej 6%.
|
|
» Pliki powiązane:
|
 |
Ogłoszenie na wolne stanowisko urzędnicze: Sekretarza Gminy
Dodany: 29.10.2015 godz. 14:20
|
 |
Informacja Burmistrza Zdun w sprawie wyniku na boru na wolne stanowisko urzednicze: Sekretarz Gminy
Dodany: 26.11.2015 godz. 10:05
|
|
 | Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 29 2015
|
 | Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 29 2015 godz. 14:18
|
|
 |
Liczba odsłon: |
|
540 od 29 2015 godz. 14:18 (średnio 0.5 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|