Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Urząd Miejski w Zdunach

Oferowane stanowisko:
  stanowisko ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.

Wymiar czasu:
  pełen etat

Miejsce składania ofert:
  Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2 w terminie do dnia 18 lipca 2016 roku do godz. 15:00.

Wymagania:
 

1. Wymagania kwalifikacyjne:

1) Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe,
  • co najmniej 2-letni staż pracy,
  • znajomość zagadnień w zakresie danego stanowiska,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku

2) Wymagania dodatkowe:

  • wiedza na temat zarządzania dokumentacją i informacją w urzędzie,
  • znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Zdunach,
  • znajomość prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz procedur dotyczących postępowania administracyjnego,
  • wiedza w zakresie regulacji prawnych związanych z działalnością organizacji pozarządowych,
  • komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność,
  • praktyczna umiejętność  obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
  • ogólna znajomość środowiska lokalnego,
  • - doświadczenie w administracji publicznej,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – wskazane,

znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego – mile widziana



Zakres obowiązków:
 

2. Zakres zadań i czynności wykonywanych na stanowisku obejmuje prowadzenie spraw:

  1. obsługa sekretariatu,
  2. przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji,
  3. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  4. ewidencja czasu pracy pracowników,
  5. obsługa i organizacja zebrań i spotkań,
  6. prowadzenie spraw osobowych urzędu w zakresie wyznaczonym przez przełożonego,
  7. prowadzenie materiałowej gospodarki biurowej,
  8. przygotowywanie projektów rocznych programów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
  9. koordynacja oraz współpraca przy realizacji Programu współpracy Gminy Zduny z organizacjami pozarządowymi,
  10. organizacja konkursów realizowanych w ramach Programu współpracy Gminy Zduny z organizacjami pozarządowymi.

3. Warunki pracy na danym stanowisku:

  1. wymiar czasu pracy – pełen etat,
  2. miejsce pracy - Urząd Miejski w Zdunach, Rynek 2,
  3. specyfika pracy – praca przy komputerze,
  4. bezpośrednia praca z interesantem.

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zdunach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2016 r. nie wyniósł co najmniej 6%.



Wymagane dokumenty:
 

5. Wymagane dokumenty:

  1. własnoręcznie podpisane CV i list motywacyjny,
  2. wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
  3. kopia dowodu osobistego,
  4. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  5. kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
  6. kopie świadectw pracy,
  7. własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
  • niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • nieposzlakowanej opinii,
  • wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych  do realizacji procedury naboru zgodnie w ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).

    8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikacji kandydatów niepełnosprawnych).


Dodatkowe informacje:
 

Dokumenty należy składać  w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2 w

terminie do dnia 18 lipca 2016 roku do godz. 1500. Koperta powinna zawierać dopisek:

„Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi”

Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.

Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie

opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zdunach.





Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Chudy Tomasz [Burmistrz Zdun] dnia 4 2016

Informacja opublikowana przez:
  dnia 4 2016 godz. 22:47
Liczba odsłon:
  292 od 4 2016 godz. 22:47  (średnio 0.35 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl