|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy. |
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi. |
|
| Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Urząd Miejski w Zdunach
|
| Oferowane stanowisko: |
|
stanowisko ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.
|
| Wymiar czasu: |
|
pełen etat
|
| Miejsce składania ofert: |
|
Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2 w terminie do dnia 18 lipca 2016 roku do godz. 15:00
|
| Wymagania: |
|
1. Wymagania kwalifikacyjne:
1) Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2-letni staż pracy,
- znajomość zagadnień w zakresie danego stanowiska,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
2) Wymagania dodatkowe:
- wiedza na temat zarządzania dokumentacją i informacją w urzędzie,
- znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Zdunach,
- znajomość prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz procedur dotyczących postępowania administracyjnego,
- wiedza w zakresie regulacji prawnych związanych z działalnością organizacji pozarządowych,
- komunikatywność, rzetelność, odpowiedzialność,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
- ogólna znajomość środowiska lokalnego,
- - doświadczenie w administracji publicznej,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – wskazane,
- znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego – mile widziana.
|
| Zakres obowiązków: |
|
2. Zakres zadań i czynności wykonywanych na stanowisku obejmuje prowadzenie spraw:
- obsługa sekretariatu,
- przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji,
- prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
- ewidencja czasu pracy pracowników,
- obsługa i organizacja zebrań i spotkań,
- prowadzenie spraw osobowych urzędu w zakresie wyznaczonym przez przełożonego,
- prowadzenie materiałowej gospodarki biurowej,
- przygotowywanie projektów rocznych programów współpracy z organizacjami pozarządowymi,
- koordynacja oraz współpraca przy realizacji Programu współpracy Gminy Zduny z organizacjami pozarządowymi,
- organizacja konkursów realizowanych w ramach Programu współpracy Gminy Zduny z organizacjami pozarządowymi.
3. Warunki pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy – pełen etat,
- miejsce pracy - Urząd Miejski w Zdunach, Rynek 2,
- specyfika pracy – praca przy komputerze,
- bezpośrednia praca z interesantem.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zdunach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu czerwcu 2016 r. nie wyniósł co najmniej 6%.
|
| Wymagane dokumenty: |
|
5. Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisane CV i list motywacyjny,
- wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopia dowodu osobistego,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
- kopie świadectw pracy,
- własnoręcznie podpisane oświadczenia o:
- niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie w ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202).
8. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikacji kandydatów niepełnosprawnych)
|
| Dodatkowe informacje: |
|
Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, ul. Rynek 2 w terminie do dnia 18 lipca 2016 roku do godz. 1500. Koperta powinna zawierać dopisek: „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi”.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zdunach.
|
|
» Pliki powiązane:
|
|
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Dodany: 04.07.2016 godz. 22:55
|
|
Załacznik nr 1 - kwestionariusz osobowy
Dodany: 04.07.2016 godz. 22:55
|
|
Załącznik nr 2 - oświadczenie
Dodany: 04.07.2016 godz. 22:55
|
|
Informacja Burmistrza Zdun w sprawie ogłoszenia wyników I etapu naboru na stanowisko ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi.
Dodany: 20.07.2016 godz. 23:50
|
|
Informacja o wyniku wyboru na stanowisko ds. administracyjnych i współpracy z organizacjami pozarządowymi
Dodany: 04.08.2016 godz. 11:47
|
|
| Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 4 2016
|
| Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 4 2016 godz. 22:53
|
|
|
Liczba odsłon: |
|
796 od 4 2016 godz. 22:53 (średnio 0.95 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|