|
|
|
 | Informacja o wynikach naboru na stanowisko: DYREKTOR ZDUNOWSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZDUNACH
|
 |
Komisja Konkursowa powołana do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Zdunowskiego Ośrodka Kultury informuje:
Po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, która obejmowała wysłuchanie wystąpień kandydatów – przedstawienie koncepcji pracy na stanowisku dyrektora, oraz ich odpowiedzi na pytania pozwalające ustalić posiadanie przez nich kwalifikacji do pracy na stanowisku dyrektora wybrała kandydaturę Pana Tomasza Chudego zam. w Bestwinie. |
 |
Uzasadnienie dokonanego wyboru |
|
Komisja dokonała merytorycznej oceny wystąpień według poniżej podanych kryteriów oceny przydatności kandydata :
Ø Koncepcja programowa dotycząca prowadzenia Zdunowskiego Ośrodka Kultury
Ø Wykształcenie
Ø Doświadczenie zawodowe z uwzględnieniem osiągnięć w tym zakresie
Ø Umiejętność planowania niezbędnych działań w kierunku rozwoju działalności kulturalnej
Ø Wiedza i doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych pozabudżetowych na działalność kulturalną
Ø Umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników
Ø Znajomość aktów prawnych
Ø Kultura osobista
Pan Tomasz Chudy w wyniku głosowania uzyskał największą ilość punktów. |
|
» Pliki powiązane:
|
 |
Informacja z przebiegu I etapu konkursu na stanowisko Dyrektora ZOK
Dodany: 19.12.2007 godz. 14:35
|
 |
Informacja z przebiegu II etapu konkursu na stanowisko Dyrektora ZOK
Dodany: 19.12.2007 godz. 14:35
|
|
 | Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 19 2007 godz. 14:35
|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
DYREKTOR ZDUNOWSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZDUNACH |
|
 | Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Urząd Gminy i Miasta w Zdunach
|
 | Oferowane stanowisko: |
|
DYREKTOR ZDUNOWSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZDUNACH
|
 | Miejsce składania ofert: |
|
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą w terminie do 05.12.2007 w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach, ul. Rynek 2 / sekretatariat / w zamkniętych kopertach z dopiskiem :
Nabór na stanowisko : Dyrektor Zdunowskiego Ośrodka Kultury
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu postępowania konkursowego uczestnicy zostaną zawiadomieni indywidualnie.
|
 | Wymagania: |
|
I. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie wyższe (preferowane: pedagogika kulturalno-oświatowa, animacja kultury, artystyczne, pedagogiczne, menedżerskie lub ekonomiczne) 2. ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nieposzlakowana opinia, 4. co najmniej 5 letni staż pracy (preferowani będą kandydaci z co najmniej 3 letnim stażem pracy na stanowisku kierowniczym), 5. stan zdrowia pozwalający na pracę na określonym stanowisku, 6. znajomość odnośnych aktów prawnych ( ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym) potwierdzona praktyką, odbytymi szkoleniami lub kursami,
II. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury 2. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników 3. umiejętność planowania niezbędnych działań w kierunku rozwoju działalności kulturalnej 4. dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w pozyskiwaniu środków finansowych pozabudżetowych na działalność kulturalną, 5. umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji, 6. wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność, bezkonfliktowość, komunikatywność i odpowiedzialność,
|
 | Zakres obowiązków: |
|
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. kierowanie i odpowiedzialność za całokształt działalności Zdunowskiego Ośrodka Kultury, 2. prowadzenie prawidłowej oraz zgodnej z przepisami prawa gospodarki finansowej instytucji, 3. efektywne zarządzanie majątkiem Zdunowskiego Ośrodka Kultury, 4. wspieranie rozwoju pracowników, 5. reprezentowanie Zdunowskiego Ośrodka Kultury na zewnątrz, 6. przygotowanie projektu budżetu z zakresu działania Zdunowskiego Ośrodka Kultury i kontrola jego realizacji, 7. przedstawianie planów rzeczowych, sprawozdań finansowych oraz wniosków inwestycyjnych,
|
 | Wymagane dokumenty: |
|
IV. Wymagane dokumenty
1. pisemne zgłoszenie udziału w konkursie na stanowisko Dyrektora Zdunowskiego Ośrodka Kultury w Zdunach wraz z motywacją; 2. życiorys - CV 3. kwestionariusz osobowy ze zdjęciem, 4. uwierzytelnione odpisy dyplomu i świadectw dokumentujących posiadane kwalifikacje, 5. uwierzytelnione odpisy świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających posiadany staż pracy, 6. dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe z uwzględnieniem osiągnięć w tym zakresie, 7. koncepcję programową dotyczącą prowadzenia Zdunowskiego Ośrodka Kultury w Zdunach, 8. oświadczenie o niekaralności, 9. aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku kierowniczym (zaświadczenie wydane przez lekarza medycyny pracy), 10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowy (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) zawartych w zgłoszeniu na potrzeby postępowania konkursowego.
|
|
Kandydaci mogą zapoznać się z warunkami organizacyjno-finansowymi działalności Zdunowskiego Ośrodka Kultury w Zdunach u z-cy Burmistrza, Pana Mariana Sobańskiego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą w terminie do 05.12.2007 w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach, ul. Rynek 2 / sekretatariat / – w zamkniętych kopertach z dopiskiem : „Nabór na stanowisko : Dyrektor Zdunowskiego Ośrodka Kultury” Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu postępowania konkursowego uczestnicy zostaną zawiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.zduny.bip.cc oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV (z dokładnym przebiegiem kariery zawodowej) winny zawierać klauzulę : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. Nr 142 z 2001 r. poz. 1593 z późn. zm.).
|
|
» Pliki powiązane:
|
 |
Kwestionariusz osobowy
Dodany: 30.11.2007 godz. 12:05
|
 |
Informacja z przebiegu I etapu konkursu na stanowisko Dyrektora ZOK
Dodany: 19.12.2007 godz. 14:35
|
 |
Informacja z przebiegu II etapu konkursu na stanowisko Dyrektora ZOK
Dodany: 19.12.2007 godz. 14:35
|
|
 | Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 5 2007
|
 | Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 5 2007 godz. 10:54
|
|
 |
Liczba odsłon: |
|
1090 od 5 2007 godz. 10:54 (średnio 0.27 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|