Informacja o wynikach naboru na stanowisko: DYREKTOR ZDUNOWSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZDUNACH

Komisja Konkursowa powołana do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Zdunowskiego Ośrodka Kultury informuje:

  

Po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych z kandydatami, która obejmowała  wysłuchanie wystąpień kandydatów – przedstawienie koncepcji pracy na stanowisku dyrektora, oraz ich odpowiedzi na pytania pozwalające ustalić posiadanie przez  nich kwalifikacji do pracy na stanowisku dyrektora wybrała kandydaturę Pana Tomasza Chudego zam. w Bestwinie.



Uzasadnienie dokonanego wyboru
 

Komisja dokonała merytorycznej oceny wystąpień według poniżej podanych kryteriów oceny przydatności kandydata  :

Ø        Koncepcja programowa dotycząca prowadzenia Zdunowskiego Ośrodka Kultury

Ø        Wykształcenie

Ø        Doświadczenie zawodowe z uwzględnieniem osiągnięć w tym zakresie

Ø        Umiejętność planowania niezbędnych działań w kierunku rozwoju działalności kulturalnej

Ø        Wiedza i doświadczenie w pozyskiwaniu środków finansowych pozabudżetowych na działalność kulturalną

Ø        Umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników

Ø        Znajomość aktów prawnych

Ø        Kultura osobista

Pan Tomasz Chudy w wyniku głosowania uzyskał największą ilość punktów.



» Pliki powiązane:

Informacja z przebiegu I etapu konkursu na stanowisko Dyrektora ZOK
Dodany: 19.12.2007 godz. 14:35
Informacja z przebiegu II etapu konkursu na stanowisko Dyrektora ZOK
Dodany: 19.12.2007 godz. 14:35


Informacja opublikowana przez:
  dnia 19 2007 godz. 14:35






Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.


DYREKTOR ZDUNOWSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZDUNACH

Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę:
  Urząd Gminy i Miasta w Zdunach

Oferowane stanowisko:
  DYREKTOR ZDUNOWSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZDUNACH

Miejsce składania ofert:
  Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą w terminie do 05.12.2007 w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach, ul. Rynek 2 / sekretatariat /  w zamkniętych kopertach z dopiskiem : Nabór na stanowisko : Dyrektor Zdunowskiego Ośrodka Kultury Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu postępowania konkursowego uczestnicy zostaną zawiadomieni indywidualnie.

Wymagania:
 

I. Wymagania niezbędne:

1. wykształcenie  wyższe  (preferowane: pedagogika kulturalno-oświatowa, animacja kultury, artystyczne, pedagogiczne, menedżerskie lub ekonomiczne)
2. ukończony 18 rok życia i pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz nieposzlakowana opinia,
4. co najmniej 5 letni staż pracy (preferowani będą kandydaci z co najmniej 3  letnim stażem pracy na stanowisku kierowniczym),
5. stan zdrowia pozwalający na pracę na określonym stanowisku,
6. znajomość odnośnych aktów prawnych ( ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawa o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawa o finansach publicznych, ustawa o samorządzie gminnym) potwierdzona praktyką, odbytymi szkoleniami lub kursami,

II. Wymagania dodatkowe:

1. znajomość zasad funkcjonowania instytucji kultury
2. umiejętność organizacji pracy i kierowania zespołem pracowników
3. umiejętność planowania niezbędnych działań w kierunku rozwoju działalności kulturalnej
4. dysponowanie wiedzą i doświadczeniem w pozyskiwaniu środków finansowych pozabudżetowych na działalność kulturalną,
5. umiejętność skutecznego komunikowania się i przekazywania informacji,
6. wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, samodzielność, kreatywność, bezkonfliktowość, komunikatywność i odpowiedzialność,



Zakres obowiązków:
 

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. kierowanie i odpowiedzialność za całokształt działalności Zdunowskiego Ośrodka Kultury,
2. prowadzenie prawidłowej oraz zgodnej z przepisami prawa gospodarki finansowej instytucji,
3. efektywne zarządzanie majątkiem Zdunowskiego Ośrodka Kultury,
4. wspieranie rozwoju pracowników,
5. reprezentowanie Zdunowskiego Ośrodka Kultury na zewnątrz,
6. przygotowanie projektu budżetu z zakresu działania Zdunowskiego Ośrodka Kultury i kontrola jego realizacji,
7. przedstawianie planów rzeczowych, sprawozdań finansowych oraz wniosków inwestycyjnych,



Wymagane dokumenty:
 

IV. Wymagane dokumenty

1. pisemne zgłoszenie udziału w konkursie na stanowisko Dyrektora Zdunowskiego Ośrodka Kultury w Zdunach wraz z motywacją;
2. życiorys - CV
3. kwestionariusz osobowy ze zdjęciem,
4. uwierzytelnione odpisy dyplomu i świadectw dokumentujących posiadane kwalifikacje,
5. uwierzytelnione odpisy świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających posiadany staż pracy,
6. dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe z uwzględnieniem osiągnięć w tym zakresie,
7. koncepcję programową dotyczącą prowadzenia Zdunowskiego Ośrodka Kultury w Zdunach,
8. oświadczenie o niekaralności,
9. aktualne zaświadczenie o stanie zdrowia stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku kierowniczym (zaświadczenie wydane przez lekarza medycyny pracy),
10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowy (zgodnie
z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych – t.j. Dz.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)  zawartych  w zgłoszeniu na potrzeby postępowania konkursowego. 



 

Kandydaci mogą zapoznać się z  warunkami organizacyjno-finansowymi działalności Zdunowskiego Ośrodka Kultury w Zdunach u z-cy Burmistrza, Pana Mariana Sobańskiego.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub pocztą w terminie do 05.12.2007 w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach, ul. Rynek 2  / sekretatariat / – w zamkniętych kopertach z dopiskiem :
„Nabór na stanowisko : Dyrektor Zdunowskiego Ośrodka Kultury”
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wskazanym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.

O terminie i miejscu postępowania konkursowego uczestnicy zostaną zawiadomieni indywidualnie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.zduny.bip.cc oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach.

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny, CV (z dokładnym przebiegiem kariery zawodowej) winny zawierać klauzulę : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. Nr 142 z 2001 r. poz. 1593 z późn. zm.).





» Pliki powiązane:

Kwestionariusz osobowy
Dodany: 30.11.2007 godz. 12:05
Informacja z przebiegu I etapu konkursu na stanowisko Dyrektora ZOK
Dodany: 19.12.2007 godz. 14:35
Informacja z przebiegu II etapu konkursu na stanowisko Dyrektora ZOK
Dodany: 19.12.2007 godz. 14:35


Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  dnia 5 2007

Informacja opublikowana przez:
  dnia 5 2007 godz. 10:54
Liczba odsłon:
  1090 od 5 2007 godz. 10:54  (średnio 0.27 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl