|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy.
|
Ogłoszenie na wolne stanowisko urzędnicze: ds. kancelaryjnych |
|
 | Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Urząd Miejski w Zdunach
|
 | Oferowane stanowisko: |
|
stanowisko ds. kancelaryjnych
|
 | Wymiar czasu: |
|
pełen etat
|
 | Miejsce składania ofert: |
|
Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, w terminie do dnia 9 marca 2018 roku do godz. 1500 lub można przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Urząd Miejski w Zdunach, Rynek 2, 63-760 Zduny
|
 | Wymagania: |
|
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2-letni staż pracy, w tym minimum rok w jednostce administracji samorządowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość prawa z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, instrukcji kancelaryjnej oraz procedur dotyczących postępowania administracyjnego,
- wiedza na temat zarządzania dokumentacją i informacją w urzędzie,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego,
- mile widziane doświadczenie w pracy z systemami elektronicznego obiegu dokumentów,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
- komunikatywność, operatywność, terminowość w załatwianiu spraw, odporność na stres,
- umiejętności interpersonalne w zakresie obsługi interesanta.
|
 | Zakres obowiązków: |
|
III. Zakres zadań i czynności wykonywanych na stanowisku obejmuje prowadzenie spraw:
- wstępna obsługa interesanta,
- obsługa telefoniczna i e-mail’owa urzędu,
- kompleksowa obsługa sekretariatu burmistrza i zastępcy burmistrza,
- prowadzenie terminarza zajęć oraz spotkań burmistrza i zastępcy burmistrza,
- obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej wraz z Punktem Potwierdzającym Profil Zaufany dla interesantów,
- realizacja zadań wynikająca z wdrażania w urzędzie systemu elektronicznego obiegu dokumentów,
- przyjmowanie, wysyłanie i ewidencjonowanie korespondencji,
- obsługa i organizacja zebrań i spotkań,
- nadzór nad aktualizacją tablicy ogłoszeń.
IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy – pełen etat,
- specyfika pracy – praca przy komputerze,
- częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym,
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przystosowanych toalet,
- praca w godzinach: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00.
|
 | Wymagane dokumenty: |
|
VI. Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisane CV,
- list motywacyjny,
- wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
- kopie świadectw pracy,
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców,
- własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem,
- podpisane własnoręcznie oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie w ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.),
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikacji kandydatów niepełnosprawnych).
|
 | Dodatkowe informacje: |
|
V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w Urzędzie Miejskim w Zdunach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu lutym 2018 r. był niższy niż 6%.
VII. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, w terminie do dnia 9 marca 2018 roku do godz. 1500 lub można przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Urząd Miejski w Zdunach, Rynek 2, 63-760 Zduny.
Koperta powinna zawierać dopisek: „Oferta zatrudnienia na stanowisko ds. kancelaryjnych”.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zdunach.
Zduny, 26 lutego 2018 r.
Burmistrz Zdun
/-/ Tomasz Chudy
|
|
» Pliki powiązane:
|
 |
Ogłoszenie na wolne stanowisko urzędnicze: ds. kancelaryjnych
Dodany: 26.02.2018 godz. 19:49
|
 |
Kwestionariusz osobowy i oświadczenia
Dodany: 26.02.2018 godz. 21:11
|
 |
Informacja Burmistrza Zdun w sprawie ogłoszenia wyniku naboru na stanowisko ds. kancelaryjnych
Dodany: 29.03.2018 godz. 14:16
|
 |
Informacja Burmistrza Zdun w sprawie ogłoszenia wyniku naboru na stanowisko ds. kancelaryjnych
Dodany: 29.03.2018 godz. 14:22
|
|
 | Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 26 2018
|
 | Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 26 2018 godz. 19:48
|
|
 |
Liczba odsłon: |
|
613 od 26 2018 godz. 19:48 (średnio 2.58 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|