|
|
|
Poniżej znajdują się szczegółowe informacje na temat oferty pracy. |
Ogłoszenie o naborze kandydatów na wolne stanowisko ds. gospodarki komunalnej |
|
 | Osoba/instytucja zgłaszająca ofertę: |
|
Urząd Miejski w Zdunach
|
 | Oferowane stanowisko: |
|
stanowisko ds. gospodarki komunalnej
|
 | Wymiar czasu: |
|
pełen etat
|
 | Miejsce składania ofert: |
|
Dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Zdunach, w terminie do dnia 3 sierpnia 2018 roku do godz. 15:00 lub można przesłać pocztą (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Urząd Miejski w Zdunach, Rynek 2, 63-760 Zduny.
|
 | Wymagania: |
|
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustaw: o samorządzie gminnym, gospodarki komunalnej, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo budowlane, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, kodeks postępowania administracyjnego,
- umiejętność interpretacji i stosowania aktów prawnych,
- gotowość do pracy w terenie,
- praktyczna umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, sumienność, terminowość w załatwianiu spraw, odpowiedzialność, odporność na stres,
- prawo jazdy kat. B.
|
 | Zakres obowiązków: |
|
III. Zakres zadań i czynności wykonywanych na stanowisku obejmuje prowadzenie spraw:
- Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem gospodarki komunalnej na terenie gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z budową, modernizacją i remontami obiektów i urządzeń komunalnych.
- Prowadzenie spraw związanych z najmem lokali socjalnych.
- Współpraca z operatorami sieci elektroenergetycznych, gazowniczych, oświetleniowych i teleinformatycznych w zakresie ich rozwoju oraz podnoszenia jakości usług.
- Prowadzenie spraw dotyczących utrzymania zieleni miejskiej, porządku i czystości w gminie.
- Pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych na prowadzone inwestycje.
- Monitorowanie i koordynacja przebiegu wykonania inwestycji i remontów na terenie gminy.
IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
- wymiar czasu pracy – pełen etat,
- specyfika pracy – praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie,
- praca częściowo w terenie,
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, przystosowanych toalet,
- praca w godzinach: poniedziałek - piątek 7.00 - 15.00, środa 9.00 – 17.00,
- zatrudnienie: od 1 listopada 2018 r.
|
 | Wymagane dokumenty: |
|
V. Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisane CV,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy (dostępny na www.bip.zduny.pl),
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- kopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, uprawnieniach, itp.,
- kopie świadectw pracy potwierdzające staż,
- mile widziane referencje dotychczasowych pracodawców,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikacji kandydatów niepełnosprawnych).
- własnoręcznie podpisane:
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, potwierdzone własnoręcznym podpisem, (oświadczenia dostępne na stronie www.bip.zduny.pl w zakładce sprawy kadrowe),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych (oświadczenia dostępne na stronie www.bip.zduny.pl w zakładce sprawy kadrowe).
|
 | Dodatkowe informacje: |
|
VII. Informacje dodatkowe:
1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Zdunach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
2. Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej, oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Zdunach.
3. Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji.
4. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Burmistrz Zdun
/-/ Tomasz Chudy
Zduny, 16 lipca 2018 r.
|
|
» Pliki powiązane:
|
 |
Ogłoszenie na wolne stanowisko urzędnicze: ds. gospodarki komunalnej
Dodany: 17.07.2018 godz. 8:31
|
 |
Kwestionariusz osobowy i oświadczenia
Dodany: 17.07.2018 godz. 8:31
|
|
 | Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji: |
|
dnia 17 2018
|
 | Informacja opublikowana przez: |
|
dnia 17 2018 godz. 08:29
|
|
 |
Liczba odsłon: |
|
499 od 17 2018 godz. 08:29 (średnio 5.14 odsłon/dobę) |
|
|
|
|
|