index.html

 

index.html

ZAPYTANIE OFERTOWE: Gmina Zduny zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na: Opracowanie dokumentacji projektowej, dotyczącej kompleksowej, głębokiej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Zdunach
 Barbara Fornal      14.12.2015 godz. 10:56


 

                                                                                                          Zduny, 14.12.2015 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Zduny  zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na:

 „Opracowanie dokumentacji projektowej, dotyczącej kompleksowej, głębokiej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Zdunach”

Zamawiający przewiduje finansowanie projektu ze środków Unii Europejskiej – Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020.

  1. Przedmiot zamówienia:
  1. Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji technicznej, dotyczącej kompleksowej, głębokiej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Zdunach”. (kod CPV 71220000-0 Usługi architektoniczne i podobne).
  2. W zakres prac wchodzi wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji budowlanej, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz opracowanie audytu energetycznego, oświetleniowego i ekspertyzy ornitologicznej wraz z ekspertyzą chiropterologiczną dla dwóch budynków: Zespół Szkół w Zdunach (pow. 4538,7 m2 – zamawiający posiada nieaktualną dokumentację i audyt energetyczny do wglądu) i Urząd Miejski w Zdunach (pow. 1673 m2) na którą składać się będzie:
    1. inwentaryzacja obiektu – 5 egz.,
    2. projekt budowlany – 5 egz. dla każdej branży,
    3. szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 4 egz.,
    4. kosztorysy inwestorskie, ofertowe oraz przedmiar robót – 4 egz.,
    5. audyty energetyczne, oświetleniowe, ekspertyzy ornitologiczne i chiropterologiczną – 4 egz.

Wszystkie elementy powinny zostać wykonane także w wersji elektronicznej. Do obowiązków wykonawcy należy ponadto  zlecenie wykonania stosownie od potrzeb: map do celów projektowych oraz uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, zezwoleń  wraz  z pozwoleniem na budowę.

3. Dokumentacja powinna być zgodna z wytycznymi Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 Poddziałanie 3.2.1 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej. Wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10 sierpnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i sposobu sporządzania audytu efektywności energetycznej, wzoru karty audytu efektywności energetycznej oraz metod obliczania oszczędności energii, dotyczące budynków użyteczności publicznej, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termo modernizacyjnego, ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów, rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz zgodnie z niniejszą specyfikacją i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.

4. Szczegółowy zakres prac termomodernizacyjnych, zwiększających  efektywność energetyczną danego  budynku  winien  wynikać z  przeprowadzonego  audytu  energetycznego.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

II. Termin wykonania usługi.

Termin dostarczenia Zamawiającemu zatwierdzonej przez organ dokumentacji projektowej wraz z pozwoleniem na budowę – 15 marca 2016 r.

III. Sposób przygotowania oferty

Oferent powinien sporządzić ofertę na formularzach  stanowiących załączniki do niniejszego zapytania i która winna być:

  1. opatrzona pieczątką firmową,
  2. posiadać datę sporządzenia,
  3. zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
  4. podpisana czytelnie przez wykonawcę,


IV.Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

  1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1,
  2. Wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania posiadanej wiedzy i doświadczenia – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. W wykazie należy wyszczególnić wykonanie usług – w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: minimum 2 usług polegających na opracowaniu: wielobranżowych dokumentacji projektowych obiektów kubaturowych o wartości zaprojektowanych robót nie mniejszych niż 500 000 PLN brutto (wg kosztorysu inwestorskiego),
  3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
  4. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.

V. Miejsce i termin składania ofert.

  1.  Oferty należy dostarczyć osobiście lub przesłać za pośrednictwem poczty, kuriera na adres: Gmina Zduny, ul. Rynek 2, 63-760 Zduny w zamkniętej kopercie  z dopiskiem  „Opracowanie dokumentacji projektowej, dotyczącej kompleksowej, głębokiej termomodernizacji budynków użyteczności publicznej w Zdunach” lub przesłać ofertę drogą elektroniczną,  na adres email: zduny@zduny.pl do dnia 22.12.2015 r. godz. 14.00.
  2. Oferty złożone po tym  terminie nie będą rozpatrywane.

VI. Termin związania ofertą.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia otwarcia ofert.

VII. Miejsce i termin otwarcia ofert.

Otwarcie  nastąpi dnia  22.12.2015 r. w pokoju nr 101 o godz. 14.30.

 VIII. Wyjaśnienie.

Wyjaśnień w sprawach dotyczących prowadzonego niniejszego zapytania ofertowego udziela zastępca Burmistrza Zdun Miłosz Zwierzyk pod numerem telefonu 62 721 50 01 w godz. 07.00 -15.00 poniedziałek – piątek.

IX.  Ocena ofert i jej kryteria:

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie kryterium cena -100%. Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:

 

Pi (C) =    • Max  (C)

gdzie:

Pi(C)

ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena";

Cmin

najniższa cena  spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;

Ci

cena oferty "i";

Max (C)

maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium "Cena".

 

X. Inne postanowienia dotyczące zapytania ofertowego.

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Wytycznych Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2014-2020 w sprawie kwalifikowalności kosztów objętych dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Kodeksu Cywilnego i procedur wewnętrznych Urzędu Miejskiego w Zdunach.
  2. Zamawiający nie może udzielać zamówienia podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym. (wzór oświadczenia określony w załączniku nr 3).

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy,  w przypadku:

  1. działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie  lub zawieszenie prac,
  2. wystąpienie nieprzewidzianych okoliczności formalno – prawnych mających wpływ na termin wykonania,
  3. gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy spowodowane jest przez władze publiczne,
  4. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia.

Wskazane zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

  1. zmiany warunków udziału w postępowaniu przed upływem terminu składania ofert.
  2.  zamknięcia postępowania bez wybierania oferty bez podania przyczyn.

Zapytanie ofertowe

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Wzór umowy

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl