index.html

 

index.html

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi: Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Wykonawcy oraz infrastruktury oświetleniowej będącej w posiadaniu Wykonawcy w obrębie administracyjnym Gminy Zduny na rok 2017.
 Barbara Fornal      15.12.2016 godz. 10:12


Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nazwa projektu lub programu: -

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający:nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: nie

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: nie


W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zduny, krajowy numer identyfikacyjny 53112800000, ul. ul. Rynek  2, 63760   Zduny, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 627 215 001, faks 627 215 243, e-mail zampub@zduny.pl Adres strony internetowej (URL): http://www.zduny.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA(jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych za pomocą infrastruktury oświetleniowej stanowiącej własność Wykonawcy oraz infrastruktury oświetleniowej będącej w posiadaniu Wykonawcy w obrębie administracyjnym Gminy Zduny na rok 2017.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego 

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części: Nie 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę energii elektrycznej wraz z świadczeniem usługi dystrybucji energii elektrycznej do oświetlenia ulic, placów i dróg publicznych znajdujących się w obrębie administracyjnym Gminy Zduny; - zapewnienie prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania infrastruktury oświetleniowej.
II.5) Główny kod CPV): 65310000-9, 
Dodatkowe kody CPV: 50232100-1

II.6) Całkowita wartość zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 300126.60
Waluta: PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie  art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a) ustawy Pzp. 
III.3) Uzasadnienia wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami: 
Usługi mogą być zrealizowane lub dostarczone tylko przez określonego wykonawcę z przyczyn technicznych. Usługa oświetlenia ulic, dróg i innych otwartych terenów publicznych znajdujących się w obrębie administracyjnym Gminy Zduny oraz usługi wykonania czynności eksploatacyjno- konserwacyjnych mogą być świadczone wyłącznie przez „Oświetlenie Uliczne i Drogowe” Sp. z o. o. z siedzibą w Kaliszu jako właściciela infrastruktury oświetleniowej, która stanowi majątek Spółki oświetleniowej. W związku z powyższym Gmina Zduny nie ma prawnych możliwości wyłonienia wykonawcy do wykonywania jakichkolwiek czynności związanych z utrzymaniem urządzeń oświetleniowych na majątku właściciela. Wskazany Wykonawca z przyczyn technicznych, jest jedynym uprawnionym podmiotem do świadczenia tego typu usługi. Postawa prawna udzielenia zamówienia: art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy Pzp – usługi mogą być świadczone tylko przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.

SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA: 

Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o. o.,  ,  ul. Wrocławska 71A,  62-800,  Kalisz,  kraj/woj. wielkopolskie

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl