Zduny, 16 grudnia 2016 r
ODPOWIEDZI NA PYTANIA OFERENTÓW
Pytanie nr 1: Oferent zwraca się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert.
Odp.: Termin został wydłużony do dnia 22 grudnia 2016 r.
Pytanie nr 2: Czy Zamawiający wymaga od Wykonawcy realizacji w ramach przedmiotu zapytania również usługi odbioru z siedziby Zamawiającego?
Odp.: Nie.
Pytanie nr 3: W zapytaniu ofertowym pkt. X ppkt. 2 brzmi: „Przez sformułowanie „liczba osób zatrudnionych” rozumie się liczbę osób zatrudnionych w działalności operacyjnej wykonawcy na podstawie umowy o pracę w przeliczeniu na pełny wymiar pracy (cały etat) wg stanu na dzień 19.12.16 r. Przez działalność operacyjną rozumie się działalność wykonawcy związaną z bezpośrednim odbiorem i dostarczaniem przesyłek pocztowych.” natomiast w załączniku nr 1 „formularz oferty” pkt. 7 brzmi: „Oświadczamy, że zatrudniamy w naszej działalności operacyjnej …….……. osób na podstawie umowy o pracę (na cały etat) – wg stanu na 11.12.16 r. W przypadku podpisania umowy zobowiązujemy się do składania na wniosek Zamawiającego kwartalnych oświadczeń o stanie zatrudnienia przez cały okres trwania umowy.” W związku z tym iż nastąpiła rozbieżność dat w ww. punktach, Wykonawca zwraca się z prośbą u ujednolicenie dat.
Odp.: Dokonano ujednolicenia w datach w/w punktów.
Pytanie nr 4: Czy Zamawiający dopuszcza złożenie oferty drogą elektroniczną?
Odp.: Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert drogą elektroniczną.
Pytanie nr 5: Czy Zamawiający po rozstrzygnięciu zapytanie ofertowego wpisze do umowy uzgodnione z Wykonawcą kwestie technologiczne, między innymi takie, jak: wskazanie placówki pocztowej obsługującej Zamawiającego, prawidłowe oznaczenie nadawanych przysyłek przez Zamawiającego i regulaminów?
Odp.: Tak.
|