index.html

 

index.html

Ogłoszenie o naborza na stanowisko administracyjno - biurowe
 Rafał Markowski      08.06.2009 godz. 16:01

Zarząd Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania "Okno Południowej Wielkopolski" ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko administracyjno-biurowe w Biurze Lokalnej Grupy Działania w Krotoszynie.

Nazwa stanowiska: DORADCA DS. DOTACJI I FUNKCJONOWANIA LGD

Cel stanowiska pracy: Obsługa administracyjno-biurowa LGD w zakresie powierzonych obowiązków

Rodzaj umowy pracy: umowa o pracę (1/1 etat)

Rodzaj postępowania rekrutacyjnego: etapowe: I etap – ocena formalna dokumentów aplikacyjnych kandydatów, II etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami (zastrzega się możliwość przeprowadzenia po ocenie formalnej testu kompetencyjnego, stanowiącego podstawę do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną kandydatów, którzy otrzymali najlepsze wyniki)

Miejsce wykonywana pracy: Krotoszyn

1. Wymagania kwalifikacyjne:
- Wykształcenie wyższe (min. licencjat)
- Znajomość programów operacyjnych na lata 2007-2013, ze szczególnym uwzględnieniem PROW, w tym Osi 3 i 4
- Doświadczenie w pracy biurowej (min. 18 miesięcy)
- Znajomość przynajmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym
- Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych (w szczególności MS Office) oraz Internetu
- Prawo jazdy kat. B
- Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów
- Doświadczenie praktyczne w zakresie tworzenia i zarządzania projektami z dofinansowaniem zewnętrznym, w tym UE
- Doświadczenie w pracy z mieszkańcami obszarów wiejskich

2. Kryterium dyskwalifikujące do pracy na stanowisku
- Członkostwo w Radzie LGD

3. Dodatkowe cechy i umiejętności
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- zdyscyplinowanie i elastyczność w pracy
- umiejętność przystosowania się do pracy zarówno indywidualnej jak i w zespole
- konsekwentność w dążeniu do szybkiej i skutecznej realizacji działań
- predyspozycje do wystąpień publicznych
- odporność na sytuacje stresujące
- umiejętność kreatywnego i logicznego myślenia
- umiejętność korzystania z przepisów prawa
- komunikatywność, elokwencja, sumienność, lojalność, asertywność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość

4. Zakres zadań na stanowisku:
- Rzetelne i efektywne wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych przez Zarząd
- Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach
- Przestrzeganie ustalonego w biurze czasu pracy, porządku oraz przepisów BHP i ppoż.
- Należyta dbałość o mienie LGD tj.: powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp.
- Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy
- Wyszukiwanie i selekcjonowanie informacji o możliwościach pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na realizację celów statutowych LGD
- Przygotowywanie propozycji projektów wykorzystujących dostępne środki zewnętrzne
- Bieżąca weryfikacja stanu przygotowania i wdrażania operacji w ramach LSR
- Merytoryczna obsługa klientów Biura LGD, w szczególności doradztwo i udzielanie konsultacji wnioskodawcom na każdym etapie opracowania i składania wniosków
- Prowadzenie naboru wniosków w ramach konkursów na realizację LSR
- Inicjowanie zadań realizowanych przez Biuro LGD w ramach wdrażania LSR oraz w ramach innych programów, których beneficjentem będzie LGD
- Planowanie działalności Biura LGD, w tym przygotowywanie okresowych planów pracy
i budżetu
- Obsługa organizacyjna posiedzeń Władz LGD oraz szkoleń dla członków LGD
- Prowadzenie dokumentacji członkowskiej
- Przygotowywanie okresowych sprawozdań z działalności Biura LGD
- Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją LSR oraz działalnością LGD
- Udzielanie informacji o działalności LGD i stanie realizacji LSR
- Współpraca z mediami w zakresie informacji i promocji LGD oraz LSR
- Administrowanie stroną internetową LGD
- Ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z działalnością LGD i jej Władz
- Prowadzenie bieżących spraw LGD
- Wykonywanie zadań związanych z animowaniem społeczności lokalnej z obszaru LGD oraz działalnością informacyjną, szkoleniową i promocyjną LGD
- Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem wniosków o pozyskanie dotacji dla LGD
- Przygotowywanie wniosków o pomoc i wniosków o płatność dotyczących funkcjonowania LGD
- Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów, których beneficjentem jest LGD

5. Wymagane dokumenty:
- życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu  kariery zawodowej
- list motywacyjny
- kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i umiejętności
- oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne
- zaświadczenie o stanie zdrowia
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

Osoby zainteresowane pracą na w/w stanowisku wymagane dokumenty mogą składać w terminie 22 czerwca - 6 lipca 2009 r. w kopertach z napisem: „Nabór na stanowisko doradcy ds. dotacji i funkcjonowania LGD”:
- osobiście w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Okno Południowej Wielkopolski” przy ul. Zdunowskiej 12 w Krotoszynie (dokumenty przyjmuje Członek Zarządu LGD – Pani Joanna Ptak)
lub
- pocztą na adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Okno Południowej Wielkopolski”, ul. Zdunowska 12, 63-700 Krotoszyn (decyduje data wpływu)
Dokumenty otrzymane po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

…………………………………………
Franciszek Marszałek

Prezes Stowarzyszenia
Lokalna Grupa Działania
„Okno Południowej Wielkopolski”

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl