Nazwa stanowiska: DORADCA DS. DOTACJI I FUNKCJONOWANIA LGD
Cel stanowiska pracy: Obsługa administracyjno-biurowa LGD w zakresie powierzonych obowiązków
Rodzaj umowy pracy: umowa o pracę (1/1 etat)
Rodzaj postępowania rekrutacyjnego: etapowe: I etap – ocena formalna dokumentów aplikacyjnych kandydatów, II etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami (zastrzega się możliwość przeprowadzenia po ocenie formalnej testu kompetencyjnego, stanowiącego podstawę do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną kandydatów, którzy otrzymali najlepsze wyniki)
Miejsce wykonywana pracy: Krotoszyn
1. Wymagania kwalifikacyjne: - Wykształcenie wyższe (min. licencjat) - Znajomość programów operacyjnych na lata 2007-2013, ze szczególnym uwzględnieniem PROW, w tym Osi 3 i 4 - Doświadczenie w pracy biurowej (min. 18 miesięcy) - Znajomość przynajmniej jednego języka obcego na poziomie komunikatywnym - Umiejętność obsługi urządzeń biurowych i programów komputerowych (w szczególności MS Office) oraz Internetu - Prawo jazdy kat. B - Doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klientów - Doświadczenie praktyczne w zakresie tworzenia i zarządzania projektami z dofinansowaniem zewnętrznym, w tym UE - Doświadczenie w pracy z mieszkańcami obszarów wiejskich
2. Kryterium dyskwalifikujące do pracy na stanowisku - Członkostwo w Radzie LGD
3. Dodatkowe cechy i umiejętności - łatwość w nawiązywaniu kontaktów - zdyscyplinowanie i elastyczność w pracy - umiejętność przystosowania się do pracy zarówno indywidualnej jak i w zespole - konsekwentność w dążeniu do szybkiej i skutecznej realizacji działań - predyspozycje do wystąpień publicznych - odporność na sytuacje stresujące - umiejętność kreatywnego i logicznego myślenia - umiejętność korzystania z przepisów prawa - komunikatywność, elokwencja, sumienność, lojalność, asertywność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość
4. Zakres zadań na stanowisku: - Rzetelne i efektywne wykonywanie przydzielonych obowiązków oraz prac powierzonych przez Zarząd - Informowanie przełożonego o stanie prowadzonych spraw i zaistniałych problemach - Przestrzeganie ustalonego w biurze czasu pracy, porządku oraz przepisów BHP i ppoż. - Należyta dbałość o mienie LGD tj.: powierzony sprzęt, narzędzia pracy, materiały itp. - Kształtowanie właściwej atmosfery w miejscu pracy - Wyszukiwanie i selekcjonowanie informacji o możliwościach pozyskiwania zewnętrznych środków finansowych na realizację celów statutowych LGD - Przygotowywanie propozycji projektów wykorzystujących dostępne środki zewnętrzne - Bieżąca weryfikacja stanu przygotowania i wdrażania operacji w ramach LSR - Merytoryczna obsługa klientów Biura LGD, w szczególności doradztwo i udzielanie konsultacji wnioskodawcom na każdym etapie opracowania i składania wniosków - Prowadzenie naboru wniosków w ramach konkursów na realizację LSR - Inicjowanie zadań realizowanych przez Biuro LGD w ramach wdrażania LSR oraz w ramach innych programów, których beneficjentem będzie LGD - Planowanie działalności Biura LGD, w tym przygotowywanie okresowych planów pracy i budżetu - Obsługa organizacyjna posiedzeń Władz LGD oraz szkoleń dla członków LGD - Prowadzenie dokumentacji członkowskiej - Przygotowywanie okresowych sprawozdań z działalności Biura LGD - Prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych związanych z realizacją LSR oraz działalnością LGD - Udzielanie informacji o działalności LGD i stanie realizacji LSR - Współpraca z mediami w zakresie informacji i promocji LGD oraz LSR - Administrowanie stroną internetową LGD - Ewidencjonowanie i archiwizacja dokumentacji związanej z działalnością LGD i jej Władz - Prowadzenie bieżących spraw LGD - Wykonywanie zadań związanych z animowaniem społeczności lokalnej z obszaru LGD oraz działalnością informacyjną, szkoleniową i promocyjną LGD - Koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem wniosków o pozyskanie dotacji dla LGD - Przygotowywanie wniosków o pomoc i wniosków o płatność dotyczących funkcjonowania LGD - Wykonywanie zadań wynikających z realizacji projektów, których beneficjentem jest LGD
5. Wymagane dokumenty: - życiorys /CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej - list motywacyjny - kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje zawodowe i umiejętności - oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne - zaświadczenie o stanie zdrowia - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Osoby zainteresowane pracą na w/w stanowisku wymagane dokumenty mogą składać w terminie 22 czerwca - 6 lipca 2009 r. w kopertach z napisem: „Nabór na stanowisko doradcy ds. dotacji i funkcjonowania LGD”: - osobiście w siedzibie Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Okno Południowej Wielkopolski” przy ul. Zdunowskiej 12 w Krotoszynie (dokumenty przyjmuje Członek Zarządu LGD – Pani Joanna Ptak) lub - pocztą na adres: Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Okno Południowej Wielkopolski”, ul. Zdunowska 12, 63-700 Krotoszyn (decyduje data wpływu) Dokumenty otrzymane po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
………………………………………… Franciszek Marszałek
Prezes Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Okno Południowej Wielkopolski”
|