SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA PROWADZONEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI MNIEJSZEJ NIŻ WYRAŻONA W ZŁOTYCH RÓWNOWARTOŚĆ KWOTY 209.000 EURO NA UBEZPIECZENIE ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiający:
Gmina Zduny
Ul. Rynek 2
63-760 Zduny
NIP: 621-16-94-095
REGON: 250855430
ZAMÓWIENIE OBEJMUJE:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie:
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych,
Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej,
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej,
Ubezpieczenie szyb od stłuczenia,
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk,
Ubezpieczenia komunikacyjne.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
Przedmiot główny:
CPV: 66.51.00.00-8
Nazewnictwo wg CPV: usługi ubezpieczeniowe
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą.
Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
Zatwierdził: Burmistrz Gminy Zduny, Zduny 2016
Zawartość SIWZ:
- Nazwa i adres Zamawiającego.
- Tryb udzielania zamówienia.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Opis części zamówienia, jeżeli Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Informacja dotycząca udziału podwykonawców w przedmiocie zamówienia.
- Informacja o przewidywanych zamówieniach o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6.
- Termin wykonania zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia z postępowania.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
- Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a.
- Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
- Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów.
- Opis sposobu udzielania wyjaśnień dotyczących SIWZ oraz oświadczenie, czy zamierza się zwołać zebranie Wykonawców.
- Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Wymagania dotyczące wadium.
- Termin związania ofertą.
- Opis sposobu przygotowania ofert.
- Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Opis sposobu obliczenia ceny.
- Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Czynności wykonywane przy otwarciu i ocenie ofert.
- Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
- Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, w sprawie zamówienia publicznego.
- Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
- Wykaz załączników.
(...)
Oferty należy składać do dnia 06 grudnia 2016r. do godz. 1200 w Siedzibie firmy Maximus Broker Sp. z o.o., ul. Szosa Chełmińska 164, 87-100 Toruń, SEKRETARIAT, pod rygorem nie rozpatrzenia oferty wniesionej po tym terminie bez względu na przyczyny opóźnienia (art. 84, ust. 2 Ustawy);
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Anna Kostrzewska
Maximus Broker Sp. z o.o. (Broker ubezpieczeniowy Zamawiającego działający na podstawie pełnomocnictwa)
ul. Szosa Chełmińska 164, 87-100 Toruń,
e-mail: anna.kostrzewska@maximus-broker.pl
fax (56) 664-47-06
|