ROZBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BASZKOWIE NA SALĘ WIDOWISKOWO-SPORTOWĄ



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

roboty budowlane
ROZBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BASZKOWIE NA SALĘ WIDOWISKOWO-SPORTOWĄ


Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy i Miasta Zduny, do kontaktów: Stanisław Kopański,
Marian Sobański., ul. Rynek 2, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7215001, fax 062 7215243, e-mail: zampub@zduny.pl.
    Adresy internetowe
    Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zduny.pl
    Adres profilu nabywcy (URL):
    Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
    Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
    2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
    Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 II.1)    Opis
    1.1)  Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W BASZKOWIE NA SALĘ WIDOWISKOWO-SPORTOWĄ.
    1.2)  Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
            Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: BASZKÓW, dz. nr 742/3 - Gmina Zduny..
    1.3)  Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
    1.4)  Informacje na temat umowy ramowej:
            Czas trwania umowy ramowej:
            Wartość umowy ramowej:
            Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
    1.5)  Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa świetlicy wiejskiej na salę widowiskowo-sportową wraz z zagospodarowaniem terenu.
Zakres inwestycji:
- przebudowa połączona z nadbudową istniejącej sali na I piętrze na cele rekreacyjne, sportowe i kulturalne,
- dobudowa dwóch klatek schodowych,
- przebudowa: konstrukcji parteru z przeznaczeniem na pomieszczenia sali konferencyjnych, pokoi noclegowych,
kuchni z zapleczem,
- przebudowa konstrukcji przyziemia z przeznaczeniem na pomieszczenia sanitarne, szatnie i kotłownię.
Zakres robót:
W ramach projektu przewidziano następujące roboty:
- roboty budowlane (roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, fundamenty, słupy, ściany, tynki, malowanie, posadzki, wieńce, podciągi, stropodach, dach, stolarka, ocieplenie budynku, zagospodarowanie terenu)
- roboty elektryczne (WLZ-ty i rozdzielnice elektryczne, instalacja oświetleniowa oraz gniazda wtykowe siły, instalacja odgromowa)
- roboty sanitarne (kotłownia, instalacja c.o., instalacja wod.-kan., przyłącze sanitarne, zbiorniki na ścieki, instalacja wentylacji)
    1.6)  Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się.
    1.7)  Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.21.23.00, 45.26.12.10, 45.31.00.00, 45.33.00.00, 45.11.12.91.
    1.8)  Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
    1.9)  Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
    2)     Wielkość lub zakres zamówienia
            Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 EURO.
    3)    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 III.1)    Warunki dotyczące zamówienia
            Informacja na temat wadium: 9000 zł
    2)     Warunki udziału
            Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
            Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie warunków:
1.1  Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
            Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\ , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę.
            Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.  - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
A.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
A.5) Aktualna informacja z krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
A.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych.
B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
B.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie. W tym wykazie musi być co najmniej jedna robota o wartości powyżej 50% wartości składanej oferty.
B.2) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.
B.3) Informacja na temat przeciętnej liczny zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
B.4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
B.5) Dokumenty stwierdzające, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień.
C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
C.1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinia odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres.
C.2) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Suma wartości zgromadzonych środków oraz zdolności kredytowej musi być wielkości co najmniej 25% wartości składanej oferty.
C.3) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA
 IV.1)   Tryb udzielenia zamówienia
    1.1)  Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
    1.2)   Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
    2)      Kryteria oceny ofert
    2.1)   Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
    2.2)   Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
    3)      Informacje administracyjne
    3.1)   Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
             Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zduny.bip.cc.
             Opłata:
             Warunki i sposób płatności:
    3.2)  Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
    3.3)  Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2006 godzina 10:00.
    3.4)  Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
    3.5)  Termin związania ofertą: 11.01.2007
    3.6)  Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.12.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy i Miasta w Zdunach, Rynek 2, 63-760 Zduny.
Sala Sesyjna - parter.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 VI.1)   Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Sektorowy Program Operacyjny: \Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2005-2006\ -Działanie 2.3 \Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego\.
    2)     Informacje dodatkowe:
    3)     Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.11.2006.


INFORMACJA O PUBLIKACJI W BIULETYNIE UZP:
Warszawa; 13.11.2006
dot. zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Uprzejmie informuję, że Państwa ogłoszenie zostało skierowane do druku w Biuletynie Zamówień Publicznych numer 310 z dnia 16.11.2006 pod pozycją 58472.

Treść ogłoszenia: (j/w)



» ZAŁĄCZNIKI «

 
Protokół z zakończenia przetargu
 Dodany: 12.01.2007 godz. 9:09  przez 


Specyfikacja Istotnywch Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Dodany: 17.11.2006 godz. 12:56
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (poprawiono 2006.12.04)
Dodany: 04.12.2006 godz. 16:10
 






Informacja opublikowana przez:
  dnia 14 2006 godz. 12:22
Liczba odsłon:
  24 od 14 2006 godz. 12:22  (średnio 1.01 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl