Zduny dn. 29.03.2007r.
OGŁOSZENIE
Specyfikacja na wykonanie stolarki okiennej do budynku Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach
1. Zamawiający Gmina Zduny, Rynek 2, 63-760 Zduny.
2. Tryb zamówienia Zapytanie o cenę.
3. Ogłoszenie - specyfikacje zamówienia można uzyskać: u Zamawiającego bez opłat tj UGiM Zduny; pok. nr 18.
4. Przedmiot zamówienia /nazwa/ Wykonanie stolarki okiennej do budynku Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach.
5. Opis przedmiotu zamówienia. Wykonanie stolarki okiennej do budynku Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach łącznie z montażem na sucho bez obróbek malarskich oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
6. Wielkość i zakres zamówienia Według specyfikacji - szacunkowa wartość zamówienia poniżej 60000 EURO.
7. Mozliwość składania ofert częściowych Zamawiający nie przewiduje.
8. Możliwość składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje.
9. Termin wykonania zamówienia do dnia 25.05.2007r.
10. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia moga ubiegaćsię wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 i art 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków: Złożenie dokumentów zgodnie ze zgłoszeniem - specyfikacją i zaproszeniem do skłądania ofert.
12. Wadium Nie jest wymagane.
13. Kryteria oceny ofert: Cena: 100%.
14. Miejsce i termin składania ofert o dopuszczenie w postępowaniu: Urząd Gminy i Miasta w Zdunach, 63-760 Zduny, Rynek 2; Pok. Nr 12 /sekretariat/ do dnia 6.04.2007r. do godz. 14:00.
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego pok.4 /sala sesyjna/ w dniu 6.04.2007r. o godz. 14:30.
15. Termin związania z ofertą: 30 dni.
|