Budowa kompleksu sportowego `Moje Boisko - Orlik 2012`

Numer: Numer sprawy: ZP 3


Zduny, 2008-06-27

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.  Numer sprawy: ZP 341/1/2008.
Nazwa zadania:  Budowa Kompleksu sportowego  "Moje boisko - Orlik 2012"

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Gmina Zduny zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Zduny   ul.Rynek 2     63-760  Zduny
www.zduny.bip.cc
zduny@zduny.pl
Poniedziałek  8.00 - 16.00   Wtorek - Piątek  7.00 - 15.00

II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8  Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.zduny.bip.cc
 
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: Wykonawca może zwrócić się (pisemnie, faksem, e-mailem) do Zamawiającego o przesłanie papierowej wersji SIWZ. We wniosku należy podać:
1) nazwę i adres Wykonawcy,
2) nr telefonu i faksu, e-mail,
3) imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów z Zamawiającym w sprawach   dotyczących niniejszego postępowania,
4) określenie sposobu przekazania wersji papierowej SIWZ (pocztą, pocztą elektroniczną),
5) znak postępowania - ZP 341/1/2008

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Przedmiotem zamówienia jest:
  
     Budowa Kompleksu sportowego ,,Moje Boisko- Orlik 2012"

2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2    ( pole gry 26,0 x 56,0 m)

Podbudowa przepuszczalna
Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ). 

Obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od  płyty boiska
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 1 do SIWZ)  

Nawierzchnia do piłki nożnej
Nawierzchnia syntetyczna typu "sztuczna trawa"  o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 1 do SIWZ)

Wyposażenie
- bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki
- siatki do bramek - 2 sztuki

2.2. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)

Podbudowa przepuszczalna
Wszystkie elementy  zgodne z  właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ).  
    
Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego
Nawierzchnia poliuretanowa wykonana  o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST.(załącznik nr 1 do SIWZ)

Technologie układania nawierzchni:
I Wariant:
Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. Nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET
Dolna warstwa z granulatu  SBR min 7mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm.
II Wariant: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm.

Wyposażenie do piłki koszykowej
- tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm   - 2 sztuki
- mechanizm regulacji wysokości       - 2 sztuki
- konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach  - 2 sztuki

Wyposażenie  do piłki siatkowej
- słupki do siatkówki, alumin. wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki
- siatka do siatkówki - 1 sztuka    

2.3. Ogrodzenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ).

2.4. Oświetlenie terenu

Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 2 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 1 do SIWZ).

2.5. Chodniki

Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 1 do SIWZ).

2.6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego

Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 1 do SIWZ)

2.7. Dostawa i montaż pawilonów socjalnych

Montaż 12 modułów zaplecza socjalnego należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową   ( załącznik nr 2 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 1 do SIWZ)

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

Wspólny Słownik Zamówień:   45.21.22.21-1

Słownictwo główne Słownictwo uzupełniające (jeśli dotyczy)
Główny przedmiot 45.21.22.21-1 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania  wariantowych 
  
VI. Termin wykonania zamówienia:

2008-11-30

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności;
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 2008-06-27, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej  dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie  o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową (wykonane w ramach jednej lub dwóch umów) ; z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.), dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 

- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,      gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

2.  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

3.  Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i  dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium:

Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł  
(słownie:dwadzieściatysięcy).

IX. Kryteria 

Kryterium Cena brutto znaczenie 100 pkt

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2008-07-22 do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego:
 Urząd Gminy i Miasta Zduny   ul. Rynek 2    63-760  Zduny,  w sekretariacie pok. nr 13, 1 piętro
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-07-22, o godz. 10.30  w siedzibie zamawiającego:
 Urząd Gminy i Miasta Zduny  ul. Rynek 2    63-760  Zduny,  pokój nr 6,  parter - sala obrad Rady Miejskiej

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-08-21 
                          
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu, którego przedmiotem jest "Budowa Kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012", przesłane w dniu 2008-06-27 o godzinie 13:22 zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 2008-06-27 o godzinie 13:22 (numer ogłoszenia 143295-2008.).

 

/-/
Władysław Ulatowski
Burmistrz Gminy i Miasta


» ZAŁĄCZNIKI «

Treść ogłoszenia


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 27.06.2008 godz. 14:19
 
Kompletna dokumentacja SIWZ wraz z ogłoszeniem i załącznikami.
Dodany: 27.06.2008 godz. 14:19
 
Zmieniony załącznik [03_Specyfikacja nr2D-boiska.pdf] nalezy wyminić z wersją pierwotną w `Komplentej dokumentacji` - Zmiana dotyczy: str. 31 - w pkt. 2.3 usunięto ppkt.5.
Dodany: 02.07.2008 godz. 9:02
 
Odpowiedź na pytanie oferenta z dn. 2008.07.14
Dodany: 16.07.2008 godz. 14:58
 
Zawiadomienie o wyniku postepowania i odrzuceniu ofert.
Dodany: 31.07.2008 godz. 13:55
 



Ostateczny termin składania ofert:
 22 2008



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Mirosław Chmielarczyk [insp. d/s oświaty, bhp]
Informacja opublikowana przez:
  dnia 27 2008 godz. 14:10
Liczba odsłon:
  1005 od 27 2008 godz. 14:10  (średnio 1.27 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl