Modernizacja budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie i prace elektryczne w budynku Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny.

Numer: BZP:320338-2009


Modernizacja budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie i prace elektryczne w budynku Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny.

Numer ogłoszenia: 320338 - 2009 ; data zamieszczenia w BZP: 16.09.2009 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU 

Modernizacja budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie
i prace elektryczne w budynku Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna Gminy i Miasta Zduny , ul. Sienkiewicza 9
63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7215 172, faks 062 7215 172.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samorządowa instytucja kultury

SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Filii
Bibliotecznej w Baszkowie i prace elektryczne w budynku Biblioteki Publicznej Gminy
i Miasta Zduny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: prace remontowo  budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Modernizacja budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie i prace elektryczne w budynku
Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny.

Z tego:
· W budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie:
1. Wymiana 10.drewnianych okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi
oraz 5 roletami wewnętrznymi.
2. Wymiana 2 sztuk drzwi zewnętrznych i montaż domofonu oraz zadaszenia (okapu 
1 szt.).
3. Przebudowa schodów zewnętrznych z uwzględnieniem podjazdu i położenie na nich
płytek antypoślizgowych.
4. Wymiana drewnianych schodów wewnętrznych uwzględniająca montaż podnośnika.
5. Położenie parkietu w korytarzu górnym  po wymianie schodów drewnianych.
6. Montaż podnośnika platformowego /schodowego.
7. Wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej, holu wystawienniczym (górnym
i dolnym), oświetlenie schodów zewnętrznych.
8. Remont ścian ( wyrównanie , malowanie), obniżenie sufitów w holu.
9. Remont ścian w holu górnym i dolnym - wymiana wejścia na strych i do piwnicy,
obniżenie sufitów ,wyrównanie , malowanie.

· W budynku Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny :
1. Modernizacja punktów oświetleniowych w wypożyczalni dla dorosłych
2. Założenie nowych punktów oświetleniowych w holu wystawowym i na klatce
schodowej.
3. Malowanie sufitów i ścian po wykonanych pracach elektrycznych w wypożyczalni
dla dorosłych i w holu wystawienniczym dolnym i górnym.
II.1.4) Słownik Zamówień (CPV):
45311200-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442100-8 - roboty malarskie
44221100-5 - okna , drzwi i podobne elementy
45313200-6 - instalowanie podnośnika
45453000-7  roboty remontowe i renowacyjne

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
11.12.2009.

SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie :
dwa tysiące pięćset złotych)- według SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie
warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego
i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.
24 Ustawy.
2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców,
którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22
Prawa Zamówień Publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4;
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa
zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez
wykonawców dokumentów.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z
wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodną z załączonym do SIWZ
formularzem oferty - opracowanym przez Zamawiającego - następujące oświadczenia i
dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania
wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami SIWZ :
1) Formularz ofertowy wraz z kosztorysem  załącznik nr 1
2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień
Publicznych na formularzu stanowiącym - załącznik nr 2
3) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat , ze szczególnym uwzględnieniem
usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności
Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z
podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty
potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3;
4) Wzór umowy - podpisany i oparafowany  załącznik nr 4;
5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy
ubezpieczenia;
7) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne
lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania
decyzji właściwego organu  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem
terminu składania ofert;
8) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego
organu  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania
ofert;
9) Szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dokumentów, składających się na ofertę 
załącznik nr 5
10)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 składa
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się
go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
11)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia:
11.1. zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich
Wykonawców musi być dołączone do oferty.
11.2. każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy,
o których mowa w pkt IV, ppkt 3 i 4..
Dokumenty składające się na ofertę muszą być przedstawione zgodnie z rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publiczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy.

SEKCJA IV : PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych
warunków zamówienia: www.bibliotekazduny.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Biblioteka Publiczna Gminy i Miasta Zduny
ul. Sienkiewicza 9
63-760 Zduny
- w biurze dyrektora lub w Wypożyczalni dla dorosłych w godzinach 10.00  18.00
(poniedziałek  piątek) , 9.00  12.00 (sobota).

IV.3.2) Termin składania ofert:
08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Biblioteka Publiczna Gminy i Miasta Zduny ,
ul. Sienkiewicza 9 ; 63-760 Zduny - biuro dyrektora lub Wypożyczalnia dla dorosłych.
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).

IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu.
Zadanie współfinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego ,
w ramach programu Infrastruktura Bibliotek, pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
Nazwa projektu : Modernizacja budynku i zakup wyposażenia dla Biblioteki Publicznej
Gminy i Miasta Zduny.



Treść ogłoszenia





Ostateczny termin składania ofert:
  8 2009



Informacja opublikowana przez:
  dnia 20 2009 godz. 15:16
Liczba odsłon:
  595 od 20 2009 godz. 15:16  (średnio 1.18 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl