Numer: BZP:320338-2009
Modernizacja budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie i prace elektryczne w budynku Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny.
Numer ogłoszenia: 320338 - 2009 ; data zamieszczenia w BZP: 16.09.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Modernizacja budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie i prace elektryczne w budynku Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny.
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I : ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna Gminy i Miasta Zduny , ul. Sienkiewicza 9 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7215 172, faks 062 7215 172. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samorządowa instytucja kultury
SEKCJA II : PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie i prace elektryczne w budynku Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny. II.1.2) Rodzaj zamówienia: prace remontowo budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie i prace elektryczne w budynku Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny.
Z tego: · W budynku Filii Bibliotecznej w Baszkowie: 1. Wymiana 10.drewnianych okien wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz 5 roletami wewnętrznymi. 2. Wymiana 2 sztuk drzwi zewnętrznych i montaż domofonu oraz zadaszenia (okapu 1 szt.). 3. Przebudowa schodów zewnętrznych z uwzględnieniem podjazdu i położenie na nich płytek antypoślizgowych. 4. Wymiana drewnianych schodów wewnętrznych uwzględniająca montaż podnośnika. 5. Położenie parkietu w korytarzu górnym po wymianie schodów drewnianych. 6. Montaż podnośnika platformowego /schodowego. 7. Wymiana instalacji elektrycznej na klatce schodowej, holu wystawienniczym (górnym i dolnym), oświetlenie schodów zewnętrznych. 8. Remont ścian ( wyrównanie , malowanie), obniżenie sufitów w holu. 9. Remont ścian w holu górnym i dolnym - wymiana wejścia na strych i do piwnicy, obniżenie sufitów ,wyrównanie , malowanie.
· W budynku Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny : 1. Modernizacja punktów oświetleniowych w wypożyczalni dla dorosłych 2. Założenie nowych punktów oświetleniowych w holu wystawowym i na klatce schodowej. 3. Malowanie sufitów i ścian po wykonanych pracach elektrycznych w wypożyczalni dla dorosłych i w holu wystawienniczym dolnym i górnym. II.1.4) Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2 - roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45442100-8 - roboty malarskie 44221100-5 - okna , drzwi i podobne elementy 45313200-6 - instalowanie podnośnika 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2009.
SEKCJA III : INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Wymagane jest wadium w wysokości 2.500,00 zł (słownie : dwa tysiące pięćset złotych)- według SIWZ. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4; 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodną z załączonym do SIWZ formularzem oferty - opracowanym przez Zamawiającego - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami SIWZ : 1) Formularz ofertowy wraz z kosztorysem załącznik nr 1 2) Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 i art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na formularzu stanowiącym - załącznik nr 2 3) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich trzech lat , ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3; 4) Wzór umowy - podpisany i oparafowany załącznik nr 4; 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia; 7) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 8) Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert; 9) Szczegółowe zestawienie (spis) wszystkich dokumentów, składających się na ofertę załącznik nr 5 10)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 11)W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 11.1. zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Wykonawców musi być dołączone do oferty. 11.2. każdy z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 3 i 4.. Dokumenty składające się na ofertę muszą być przedstawione zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publiczne (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605), o których mowa w art. 25 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV : PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bibliotekazduny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna Gminy i Miasta Zduny ul. Sienkiewicza 9 63-760 Zduny - w biurze dyrektora lub w Wypożyczalni dla dorosłych w godzinach 10.00 18.00 (poniedziałek piątek) , 9.00 12.00 (sobota).
IV.3.2) Termin składania ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Biblioteka Publiczna Gminy i Miasta Zduny , ul. Sienkiewicza 9 ; 63-760 Zduny - biuro dyrektora lub Wypożyczalnia dla dorosłych. IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu. Zadanie współfinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego , w ramach programu Infrastruktura Bibliotek, pochodzących z Funduszu Promocji Kultury. Nazwa projektu : Modernizacja budynku i zakup wyposażenia dla Biblioteki Publicznej Gminy i Miasta Zduny.
|