Przebudowa i rozbudowa biblioteki wiejskiej w Konarzewie wraz z utworzeniem terenu rekreacyjnego i placu zabaw dla dzieci.

Numer: Numer ogłoszenia: 37


Numer ogłoszenia: 379458 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zduny , ul. Rynek 2, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7215001, faks 062 7215243.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zduny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i rozbudowa biblioteki wiejskiej w Konarzewie wraz z utworzeniem terenu rekreacyjnego i placu zabaw dla dzieci..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

a) Przebudowa i rozbudowa biblioteki wiejskiej w Konarzewieaz z utworzeniem terenu rekreacyjnego i placu zabaw dla dzieci.

b) Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60.000 EURO.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90-4, 45.21.13.50-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 30000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 2/. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności; 3/. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a/. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : min. 2 zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia, dotyczące, m.in.: przebudowy ,rozbudowy obiektów kubaturowych, o wartości nie mniejszej niż 750 000 PLN brutto Każde zadanie .Wykazane zadania winny być poparte dokumentami zaświadczającymi ich należyte wykonanie b/. zapewnią osoby, którymi dysponują lub będą dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia m.in.:kierownik budowy branży budowlanej ,mistrz w zawodzie instalator wod-kan,c.o,gaz, mistrz w zawodzie instalacje elektryczne oraz robotnikami niewykwalfikowanymi. Spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2/. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3/.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika robót (uprawnienia budowlane branży budowlanej), wraz z udokumentowaniem przynależności w/w osoby do właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym dany wykonawca na swoją siedzibę. 4/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował Wykonawca /jeśli dotyczy/. 5/.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 6/. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń którymi będzie dysponował wykonawca /jeśli dotyczy/. 7/.Wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy dołączyć do ofert: a. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik : pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców. c. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty równoważne polskim dokumentom wymaganym przez zamawiającego, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z póżniejszymi zmianami)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zduny.bip.cc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Zdunach Rynek 2, 63-760 Zduny Pokój 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Zdunach, Rynek 2, 63-760 Zduny. Pokój nr 13 (sekretariat Urzędu Gminy i Miasta w Zdunach).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Numer ogłoszenia: 381686 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 379458 - 2009 data 30.10.2009 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zduny, ul. Rynek 2, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 062 7215001, fax. 062 7215243.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: Informacja na temat wadium: 30000 zł..
  • W ogłoszeniu powinno być: Informacja na temat wadium: 20000 zł..

 


Wadium należy wpłacać na konto:
PKOBP 57 1020 2267 0000 4002 0004 2937



» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - Do publikacji z Biuletynu UZP: 379458 - 2009
Dodany: 02.11.2009 godz. 12:42
 
Specyfikacje techniczne
Dodany: 12.11.2009 godz. 11:31
 
Odpowiedź na zapytanie oferenta z dn. 24.11.2009r
Dodany: 03.12.2009 godz. 8:47
 
Odpowiedź na zapytanie oferenta z dn. 30.11.2009r
Dodany: 03.12.2009 godz. 8:47
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Dodany: 18.12.2009 godz. 10:21
 



Ostateczny termin składania ofert:
  7 2009



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Stanisław Kopański [ins. d/s gospodarki komunalnej]
Informacja opublikowana przez:
  dnia 2 2009 godz. 12:42
Liczba odsłon:
  1049 od 2 2009 godz. 12:42  (średnio 1.32 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl