Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - etap I



OGŁOSZENIE

o przetargu nieograniczonym
o wartości szacunkowej pomiędzy 14.000 EURO a progami unijnymi
określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
na:
Budowę kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny - etap I

Kody CPV: 45231 300-8

1. Zamawiający:

GMINA ZDUNY
Rynek 2 ,63-760 Zduny
www.zduny.bip.cc
tel
. (062) 7215001 fax     (62) 7215243)

2. Przedmiot zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny  etap I

Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

a/ Opis skrócony zadania:
Budowa kolektorów DN 200,DN 315i DIN 315 DN 400 PCV kanalizacji sanitarnej wraz z niezbędną infrastrukturą pod drogamii w ich poboczach w miescie zduny.Kolektor zostanie uzbrojony w studzienki rewizyjne DN 1000 .Kolektory projektuje się z rur PCV SN 8 litych z kielichem.Pod rurami zostanie wykonana podsypka żwirowa grubości 10 cm ,a nad rurami obsypka 30 cm.W przypadku wystąpienia wody gruntowej przewiduje się odwodnienie wykopu zestawem igłofiltrów.
Teren po zakończeniu robót zostanie przywrócony do stanu pierwotnego
Szczegóły przyjętych rozwiązań zawarto w projekcie budowlano- wykonawczym
Całkowita długośc kolektorów 1375 m
Całkowita liczba studzienek 63 szt.
b/ Charakterystyka parametry obiektu i robót
Element 6 -ul.Polna i Wrocławska studzienki od S 90(pobocze) do S 107 - DN 315,długość 450 m,studzienki 20 szt.
Element 1 - ul. 1 mają całość -DN 400 dł. 62,4 m ,Dn315 dł. 367m,DN 200 dł. 134,3 m studzienki 24 szt,odcinek wzdłuż rzeki Borownicy studzienki od S 3 do S 1004-DN 315 dł. 176 m studzienki 6 szt.
Element 5  ul. Kolejowa i Rejtana -całość  DN 200 dł.185 m,studzienki 13 szt
Średnia głębokość wykopu wynosi 3,5m.Jako umocnienie ścian wykopu przyjęto przestawne obudowy wykopu.
 
2.Zakres robót obejmuj
roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
roboty ziemne
roboty montażowe
przewierty
roboty związane z odtworzeniem stanu istniejącego
badanie stopnia zagęszczenia

W ramach  zadania należy wykonać:
1/kanał z rur PCV  U fi 400/11,7 SN 8                   62,40 mb
2/kanał z rur PCV -  U fi 315/9,2 SN 8                   993,40 mb
3/kanał z rur PCV  - U fi 200/5,9 SN 8                   319,60 mb
---------------------------------------------------------------------------------
                       razem                                        1375,40

Przykanaliki - kanały boczne
kanał z rur PCV -U fi 160 /4,7 SN 8                      `192,41 mb    /20 szt/
------------------------------------------------------------------------------------
 ogółem                                                            1567,81 

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub pobrać ze strony internetowej www.zduny.bip.cc

4.  Zamawiający dopuszcza zamówienia uzupełniające
    Zamawiający nie  dopuszcza złożenia oferty częściowej
    Zamawiający nie dopuszcza złożenia wariantowej
   
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających

5. Termin wykonania zamówienia:

Wymagany termin zakończenia całości wykonania robót: od 01.04.2011 r. do 30.09..2011 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ofert:

Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie budowy sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej (oddzielnie lub łącznie) i wartości nie mniejszej niż 1.000.000,- zł brutto;

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych specjalnościach: 1) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,  lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;

5) sytuacji ekonomicznej i finansowej
 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

7. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w Rozdziale 5 SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do Formularza ofertowego (zgodnego z zał. nr 1) następujących dokumentów:

1.oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

2.wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;

3.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;

4.oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ;

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:

7. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:

8. dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

9. kosztorys ofertowy, którego łączna wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym;

10. podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 (Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom);

11. harmonogram rzeczowo- finansowy, zgodny z zał. nr 8.

12. Wymagane wadium: 50 000,- zł. Zamawiający żąda  wniesienia    zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2% wartości zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty przed podpisaniem umowy.

13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena - 100%

14. Oferty należy składać w: Urzędzie Gminy i Miasta w Zdunach Rynek 2, w terminie do dnia 07.03.2011 r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi 07.03.2011 r. o godz. 11 00.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

16. Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej - nie przewiduje się.

17. Osoby uprawnione do kontaktów:

a/Stanisław Kopański - inspektor ds. komunalnych tel. (062) 7215 001 w 16
b/Witold Bagiński       - Kierownik Oczyszczalni Ścieków (62) 7215 001 w 32


fax (062 725243, w godz.8:oo - 15:oo (od poniedziałku do piątku )

 


Załączniki

Projekty techniczne  (uwaga: 54MB - aby pobrać plik naciśnij prawy klawisz myszy i użyj opcji POBIERZ ELEMENT DOCELOWY)


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:38
 
Formularz do wypełnienia - Oferta - załącznik nr 1.
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:38
 
Formularz do wypełnienia - Oświadczenia z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy - załącznik nr 2.
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:38
 
Formularz do wypełnienia - Oświadczenia z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy  załącznik nr 3.
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:40
 
Formularz do wypełnienia - Wykaz wykonanych robót budowlanych  załącznik nr 4.
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:40
 
Formularz do wypełnienia - Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 5
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:40
 
Oświadczenia o podwykonawcach - załącznik nr 5a
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:43
 
Wzór umowy (projekt) - załącznik nr 6.
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:43
 
Informacje o podwykonawcach  załącznik nr 7
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:43
 
Harmonogram rzeczowo-finansowy - załącznik nr 8
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:50
 
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:50
 
Kosztorys ofertowy
Dodany: 10.02.2011 godz. 23:50
 
Odpowiedź na zapytania oferenta z dnia 2011.02.14
Dodany: 22.02.2011 godz. 14:52
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Budowa kanalizacji sanitarnej dla miasta Zduny I etap.
Dodany: 17.03.2011 godz. 11:14
 



Ostateczny termin składania ofert:
  7 2011



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Stanisław Kopański [ins. d/s gospodarki komunalnej]
Informacja opublikowana przez:
  dnia 10 2011 godz. 23:16
Liczba odsłon:
  1884 od 10 2011 godz. 23:16  (średnio 1.67 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl