Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Perzyce wraz z zagospodarowaniem terenu



OGŁOSZENIE

 

o przetargu nieograniczonym  Nr ZP 271/2/2011 

o wartości szacunkowej pomiędzy 14.000 EURO a progami unijnym 

określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

 

Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Perzyce wraz zagospodarowaniem terenu

 

Kody CPV: 45 00 00 00 - 7

 

1. Zamawiający:

GMINA ZDUNY

Rynek 2 ,63-760 Zduny

www.zduny.bip.cc
tel. (062) 7215001 fax     (62) 7215243

 

2.      Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa świetlicy wiejskiej we wsi Perzyce wraz z zagospodarowaniem  terenu

 

Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Programu -Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej "Odnowa i rozwój wsi"

 

a/ Opis skrócony zadania: W ramach zamówienia wykonawca wykona budynek świetlicy wiejskiej  o powierzchni zabudowy 382,00m2 wraz z instalacjami: elektryczną,odgromową, wodociągowo-kanalizacyjną oraz instalacją centralnego ogrzewania wraz z kotłownią gazową. W ramach zadania  zostanie wykonane zagospodarowanie terenu przy świetlicy wraz z niezbędną komunikacją i miejscami parkingowymi.

 

 

 

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub pobrać ze strony internetowej www.zduny.bip.cc

 

 

 

4.  Zamawiający nie  dopuszcza zamówień uzupełniających

    Zamawiający nie  dopuszcza złożenia oferty częściowej

    Zamawiający nie dopuszcza złożenia wariantowej

   

 

5. Termin wykonania zamówienia:

 

Wymagany termin zakończenia całości wykonania robót: od 15.04.2011 r. do 30.09..2011 r.

  

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ofert:

 

Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie budowy budynków o kubaturze nie mniejszej od obiektu stanowiącego przedmiot przetargu   i wartości nie mniejszej niż 800.000,- zł brutto ; łącznie

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych specjalnościach: 1) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i  instalacyjno- inżynieryjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,  lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;

 

5) sytuacji ekonomicznej i finansowej

 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

7. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w Rozdziale 5 SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do Formularza ofertowego (zgodnego z zał. nr 1) następujących dokumentów:

 

1.oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

 

2.wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;

 

3.wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;

 

4.oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ;

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:

 

7. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

 

Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:

 

8. dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

9. kosztorys ofertowy, którego łączna wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym;

 

10. podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 (Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom);

 

11. harmonogram rzeczowo- finansowy, zgodny z zał. nr 8.

 

12. Wymagane wadium: 10 000,- zł. Zamawiający żąda  wniesienia    zabezpieczenia należytego wykonania umowy 2% wartości zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty przed podpisaniem umowy.

 

13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena: 100%

 

14. Oferty należy składać w: Urzędzie Gminy i Miasta w Zdunach Rynek 2, w terminie do dnia 14.03.2011 r. do godz. 10:00.

 

Otwarcie ofert nastąpi 14.03.2011 r. o godz. 11 00.

 

15. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

16. Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej  nie przewiduje się.

 

17. Osoby uprawnione do kontaktów:

 

a/Stanisław Kopański - inspektor ds. komunalnych tel. (062) 7215 001 w 16

 

 

fax (062 725243, w godz.8:oo - 15:oo (od poniedziałku do piątku )

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Dodany: 22.02.2011 godz. 23:39
 
Projekt budowlany
Dodany: 22.02.2011 godz. 23:39
 
Projekt wykonawczy
Dodany: 22.02.2011 godz. 23:39
 
Przedmiary i specyfikacje
Dodany: 22.02.2011 godz. 23:42
 
Odpowiedzi na zapytania oferenta z dnia 02 marca 2011r.
Dodany: 04.03.2011 godz. 12:47
 
Odpowiedzi na zapytania oferenta - doprecyzowanie urządzeń.
Dodany: 08.03.2011 godz. 8:30
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Budowa Świetlicy wiejskiej we wsi Perzycach wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodany: 23.03.2011 godz. 8:51
 



Ostateczny termin składania ofert:
 14 2011



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Stanisław Kopański [ins. d/s gospodarki komunalnej]
Informacja opublikowana przez:
  dnia 22 2011 godz. 23:39
Liczba odsłon:
  1761 od 22 2011 godz. 23:39  (średnio 1.63 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl