Przebudowa budynku, dobudowa klatki schodowej, windy oraz wykonanie termomodernizacji istniejącego obiektu Centrum Animacji Społecznej na działce o nr ewid. 2598/1 AM, położonej w Zdunach przy ulicy Masłowskiego  etap pierwszy.

Numer: ZP 271.1.2012


OGŁOSZENIE

 

o przetargu nieograniczonym  Nr ZP 271.1.2012 o wartości szacunkowej pomiędzy 14.000 EURO a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

Przebudowa budynku, dobudowa klatki schodowej, windy oraz wykonanie termomodernizacji istniejącego obiektu Centrum Animacji Społecznej na działce o nr ewid. 2598/1 AM, położonej w Zdunach przy ulicy Masłowskiego - etap pierwszy

 

Kody CPV: 45 00 00 00-745.26.12.00-6, 45.26.14.10-1, 45.26.21.00-2, 45.31.00.00-3, 45.33.12.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.30.00-0, 45.42.10.00-4.

 

1. Zamawiający:

 

GMINA ZDUNY
Rynek 2 ,63-760 Zduny
www.zduny.bip.cc
tel. 62 7215001 fax  62 7215243

 

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku,dobudowa klatki schodowej,windy oraz wykonanie termomodernizacji istniejącego obiektu Centrum Animacji Społecznej na działce o nr ewid. 2598/1 AM 11 ,położonej w Zdunach przy przy ulicy Masłowskiego  etap piewrwszy

 

Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską

 

a/ Opis skrócony przedmiotu zamówienia :Zakres przedmiotowy zadania (etap I ) obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniach piętra i piwnicy, ingerencje w pomieszczenia  parteru tylko w zakresie wymiany stolarki i instalacji c.o.   wraz  dwoma kotłami c.o.  i armaturą ,wykonanie termomodernizacji budynku poprzez ocieplenie ścian i stropodachu ,wykonanie wentylacji

 

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 21 lub pobrać ze strony internetowej www.zduny.bip.cc

 

4.  Zamawiający nie  dopuszcza zamówień uzupełniających;

    Zamawiający nie  dopuszcza złożenia oferty częściowej;

    Zamawiający nie dopuszcza złożenia wariantowej.

   

5. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin zakończenia całości wykonania robót: do 30.09.2012 r.

 

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ofert:

 Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że wykonał co najmniej jedną robotę w zakresie budowy budynków o kubaturze nie mniejszej od obiektu stanowiącego przedmiot przetargu   i wartości nie mniejszej niż 800.000,- zł brutto ; łącznie

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych specjalnościach: 1) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i  instalacyjno- inżynieryjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznych  lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;

 

5) sytuacji ekonomicznej i finansowej

 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

7. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w Rozdziale 5 SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do Formularza ofertowego (zgodnego z zał. nr 1) następujących dokumentów:

 

1.      oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

 

2.      wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;

 

  1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;

 

  1. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ;

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:

 

7. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

 

Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:

 

8. dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

9. kosztorys ofertowy, którego łączna wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym;

 

10. podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 (Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom);

 

11. harmonogram rzeczowo- finansowy, zgodny z zał. nr 8.

 

12. Wymagane wadium: 15 000,- zł. Zamawiający żąda  wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5% wartości zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty przed podpisaniem umowy.

 

13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - cena 100%

 

14. Oferty należy składać w: Urzędzie Gminy i Miasta w Zdunach Rynek 2, w terminie do dnia 20.03.2012 r. do godz. 1030.

 

Otwarcie ofert nastąpi 20.03.2012 r. o godz. 11 00.

 

15. Termin związania ofertą: do 19.04.2012 r. 

16. Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej  nie przewiduje się.

 

17. Osoby uprawnione do kontaktów:

 

a/Stanisław Kopański - inspektor ds. komunalnych tel. 62 7215 001 w.22

 

fax (062 725243, w godz.800 - 1500 (od poniedziałku do piątku )

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «

Treść ogłoszenia


Centrum Animacji Społecznej w Zdunach - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
Dodany: 29.02.2012 godz. 12:17
 
Centrum Animacji Społecznej w Zdunach - Dokumentacja projektowa
Dodany: 29.02.2012 godz. 12:17
 
Centrum Animacji Społecznej w Zdunach - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
Dodany: 29.02.2012 godz. 12:19
 
Odpowiedź na zapytanie oferenta z 2.03.2012 r.
Dodany: 05.03.2012 godz. 13:59
 
Odpowiedź na zapytanie oferenta z 5.03.2012 r.
Dodany: 05.03.2012 godz. 13:59
 
Odpowiedź na zapytanie oferenta z 10.03.2012 r.
Dodany: 14.03.2012 godz. 9:59
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Centrum Animacji Społecznej - etap pierwszy.
Dodany: 04.04.2012 godz. 14:48
 



Ostateczny termin składania ofert:
 20 2012 godz. 10:30



Informacja opublikowana przez:
  dnia 29 2012 godz. 12:01
Liczba odsłon:
  993 od 29 2012 godz. 12:01  (średnio 1.41 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl