Urząd Zamówień Publicznych Zduny, 20 lipca 2012 roku.
al. Szucha 2/4
00-582 Warszawa
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
S.SP.350.1.2012AJ
ZAMIESZCZANIE OGŁOSZENIA.
Zamieszczanie obowiązkowe.
OGŁOSZENIE DOTYCZY.
Zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY.
I.1) NAZWA I ADRES;
Zespół Szkół w Zdunach ul. Łacnowa 26, 63-760 Zduny
Tel. 062 721 55 13,
Fax: 062 721 57 71
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.zduny.pl/bip
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa łącznika i sali gimnastycznej (sanitariaty i łącznik) Zespołu Szkół w Zdunach ul. Łacnowa 26
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa łącznika i sali gimnastycznej (sanitariaty i łącznik) Zespołu Szkół w Zdunach ul. Łacnowa 26.
2. Zakres robót budowlanych:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty murarskie,
- roboty tynkarskie,
- roboty posadzkowe,
- roboty stolarskie,
- roboty malarskie.
3. Zakres robót elektrycznych:
- wykonanie tras kablowych,
- instalacja gniazd wtyczkowych,
- oświetlenie,
- badania i pomiary.
4. Zakres robót instalacji wod.-kan., c.o., gazu i wentylacji:
- instalacja kanalizacji,
- instalacja wodociągowa,
- instalacja c.o.,
- wentylacja,
- wyposażenie dodatkowe pomieszczeń,
- instalacja gazu.
5. Pomieszczenia, w których będą wykonywane prace zostaną wyłączone z użytkowania.
6. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu gwarancji a także uprawnienia z tytułu rękojmi, na przedmiot umowy, przez okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
7. Oferent może przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z przyszłym miejscem wykonania prac oraz dokonania niezbędnych pomiarów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki
obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45410000-4 Tynkowanie
45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 Kładzenie płytek
45442100-8 Roboty malarskie
45215000-7 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-7 Instalowanie wentylacji
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Data zakończenia: 21 września 2012 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.
III.1) WADIUM:
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI:
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.3 WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
1.2 Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.
1.3 Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
1.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1 1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do poszczególnych warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMETACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia.
III.4.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY:
III.6.1 Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4):
Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.
III.7 CZY OGRANICZA SIĘ MOZLIWOŚĆ UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE TYLKO DLA WYKONAWCÓW, U KTÓRYCH PONAD 50% PRACOWNIKÓW STANOWIĄ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA.
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przewidywana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY:
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy?: nie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.zduny.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert: 6 sierpnia 2012 roku godzina: 1000, miejsce: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu, godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 800 1400.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie..
Dyrektor
Zespołu Szkół w Zdunach
mgr Andrzej Hejdysz
|