Przebudowa łącznika i sali gimnastycznej (sanitariaty i łącznik) Zespołu Szkół w Zdunach ul. Łacnowa 26



Urząd Zamówień Publicznych                             Zduny, 20 lipca  2012 roku.

al. Szucha 2/4

00-582 Warszawa

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

S.SP.350.1.2012AJ

 

ZAMIESZCZANIE OGŁOSZENIA.

         Zamieszczanie obowiązkowe.

 

OGŁOSZENIE DOTYCZY.

         Zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY.    

 

I.1)  NAZWA I ADRES;

         Zespół Szkół w Zdunach ul. Łacnowa 26, 63-760 Zduny

         Tel. 062 721 55 13,

         Fax: 062 721 57 71

         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.zduny.pl/bip

 

I.2)  RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

         Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA.

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

         II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa łącznika i sali gimnastycznej (sanitariaty i łącznik)  Zespołu Szkół w Zdunach ul. Łacnowa 26

 

         II.1.2) Rodzaj zamówienia:

                   Roboty budowlane.

 

         II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa łącznika i sali gimnastycznej (sanitariaty i łącznik) Zespołu Szkół w Zdunach ul. Łacnowa 26.

2.     Zakres robót budowlanych:

- roboty rozbiórkowe,

- roboty murarskie,

- roboty tynkarskie,

- roboty posadzkowe,

- roboty stolarskie,

- roboty malarskie.

3. Zakres robót elektrycznych:

    - wykonanie tras kablowych,

    - instalacja gniazd wtyczkowych,

    - oświetlenie,     

    - badania i pomiary.

4. Zakres robót instalacji wod.-kan., c.o., gazu i wentylacji:

    - instalacja kanalizacji,

    - instalacja wodociągowa,

    - instalacja c.o.,

    - wentylacja,

    - wyposażenie dodatkowe pomieszczeń,

    - instalacja gazu.

5. Pomieszczenia, w których będą wykonywane prace zostaną wyłączone z użytkowania.

6. Zamawiającemu przysługują uprawnienia z tytułu gwarancji                 a także uprawnienia z tytułu rękojmi, na przedmiot umowy, przez okres 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.

7. Oferent może przeprowadzić wizję lokalną, w celu zapoznania się z przyszłym miejscem wykonania prac oraz dokonania niezbędnych pomiarów.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

                   nie

 

         II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45000000-7 Roboty budowlane

45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki

obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 Roboty murarskie i murowe

45410000-4 Tynkowanie

45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 Kładzenie płytek

45442100-8 Roboty malarskie

45215000-7 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-7 Instalowanie wentylacji

45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

 

         II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

                   nie.

 

         II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

                   nie.

 

II.2 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

                  Data zakończenia: 21 września 2012 roku.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM.

 

III.1) WADIUM:

         Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

         

III.2) ZALICZKI:

          Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.

 

III.3 WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:

1.    W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:

1.1  Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

1.2  Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia.

1.3  Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

1.4  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. 1.1  1.4 winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.

 

Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w odniesieniu do poszczególnych warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie oświadczeń  i dokumentów złożonych przez wykonawcę.

 

2.    W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

 

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMETACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:

          III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,      o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

          - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

          - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia.

           

          III.4.2 W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

          - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

-  aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia            w oparciu o art. 24 ust. 1pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż             6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,

- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż    3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:

         Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

         III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

  - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY:

         III.6.1 Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4):

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik  także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

 

III.7 CZY OGRANICZA SIĘ MOZLIWOŚĆ UBIEGANIA SIĘ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE TYLKO DLA WYKONAWCÓW, U KTÓRYCH PONAD 50% PRACOWNIKÓW STANOWIĄ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE: nie.

 

SEKCJA IV: PROCEDURA.

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

         IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT:

         IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

         IV.2.2) Czy przewidywana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY:

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy?: nie.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.zduny.pl/bip

             Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert: 6 sierpnia 2012 roku  godzina: 1000, miejsce: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu, godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 800  1400.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie..

 

Dyrektor

Zespołu Szkół w Zdunach

    mgr Andrzej Hejdysz   

 





Ostateczny termin składania ofert:
  6 2012



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Andrzej Hejdysz [Dyrektor Zespołu Szkół w Zdunach]
Informacja opublikowana przez:
  dnia 30 2012 godz. 01:15
Liczba odsłon:
  559 od 30 2012 godz. 01:15  (średnio 1.25 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl