Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Zduny

Numer: Ośw.041.1.2012


OGŁOSZENIE

 

o przetargu nieograniczonym  Nr Ośw.041.1.2012

 

o wartości szacunkowej pomiędzy 14.000 EURO a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113 Poz.759 z późn. zm.)

 

Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Zduny

 

Kody CPV: 80. 00.00.00-4

 

1. Zamawiający:

 

   GMINA ZDUNY

   Rynek 2 ,63-760 Zduny

   www.zduny.bip.cc

   tel. (062) 7215001    fax . (62) 7215243

 

2.    Przedmiot zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Zduny. realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

 

Zadanie jest współfinansowane przez Unię Europejską

    

    Opis skrócony przedmiotu zamówienia :

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Zduny w ramach projektu pn.: Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Zduny. realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych

 

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 18 lub pobrać ze strony internetowej www.zduny.bip.cc

 

4.  Zamawiający nie  dopuszcza zamówień uzupełniających

     Zamawiający nie  dopuszcza złożenia oferty częściowej

     Zamawiający nie dopuszcza złożenia wariantowej

   

5. Termin wykonania zamówienia:

 

    Wymagany termin zakończenia całości wykonania robót: do 30.06.2013 r.

 

 

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ofert:

 

Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1)   Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 6.1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

 

2)   Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 6.2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na:

 

a.    Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zrealizował jako Beneficjent (wnioskodawca) minimum 3 projekty unijne o wartości min. 100 tys. zł brutto każdy w ramach działania 9.1.2 POKL. Projekt muszą być w pełni zrealizowane i rozliczone przez Beneficjenta

b.    Wykonawca musi wykazać, że ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy równoważne zamówienia o wartości min. 100 tys. zł brutto każde. Przez zamówienia równoważne zamawiający rozumie zamówienie, które polegało na świadczeniu usług edukacyjnych w ramach Indywidualizacji nauczania w szkołach podstawowych oraz dostawie pomocy dydaktycznych.  

 

3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 6.3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

4) Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia

 

    Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 6.4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

5) Sytuacji ekonomicznej i finansowej

 

 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału  w postępowaniu.

 

7. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny został dokonany w Części III SIWZ. Zamawiający żąda załączenia do Formularza ofertowego (zgodnego z zał. nr 1) następujących dokumentów:

 

1)   Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

 

2)   Wykaz, wykonanych projektów oraz zamówień zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;

 

3)   Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

 

8.      W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

 

1)   Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

 

9.      Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:

 

1)   dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2)    kosztorys ofertowy, którego łączna wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym;

3)   Wymagane wadium: 3 100,- zł. Zamawiający żąda  wniesienia  zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5% wartości zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty przed podpisaniem umowy.

 

10.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena  100%

 

11.  Oferty należy składać w: Urzędzie Miejskim w Zdunach ul. Rynek 2 w pok. Nr 13, w terminie do dnia 30.08.2012 r. do godz. 1200.

      Otwarcie ofert nastąpi 30.08.2012 r. o godz. 1400 w pok. Nr 20

 

12.    Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

13.     Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej  nie przewiduje się.

 

14.     Osoby uprawnione do kontaktów:

 

    a/  Mirosław Chmielarczyk  Sekretarz gminy tel. (062) 7215 001 w 16  fax (062) 725243,          w godz.800  1500 (od poniedziałku do piątku )

 

 


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dla Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III SP w Gminie Zduny
Dodany: 22.08.2012 godz. 12:49
 



Ostateczny termin składania ofert:
 30 2012



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Mirosław Chmielarczyk [Sekretarz Gminy]
Informacja opublikowana przez:
  dnia 22 2012 godz. 12:49
Liczba odsłon:
  222 od 22 2012 godz. 12:49  (średnio 1.1 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl