Wymiana instalacji elektrycznej oraz budowa sieci komputerowej i telefonicznej wewnątrz budynku Urzędu Miejskiego w Zdunach



OGŁOSZENIE 

o przetargu nieograniczonym

 o wartości szacunkowej pomiędzy 14.000 EURO a progami unijnymi
określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

Wymiana instalacji elektrycznej oraz budowa sieci komputerowej i telefonicznej wewnątrz budynku Urzędu Miejskiego w Zdunach

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):


45310000-3    Roboty instalacyjne elektryczne

45314320-0    Instalowanie okablowania komputerowego

 

1. Zamawiający:

 

GMINA ZDUNY

Rynek 2 ,63-760 Zduny

www.zduny.bip.cc 

tel. (062) 7215001 fax (62) 7215243

 

 2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: wymiana instalacji elektrycznej oraz budowa sieci komputerowej i telefonicznej wewnątrz budynku Urzędu Miejskiego w Zdunach.

 

Zakres przedmiotowy zadania  obejmuje wykonanie robót polegających na wymianie instalacji elektrycznej, budowa sieci komputerowej wraz z dedykowanym zasilaniem oraz sieci telefonicznej wewnątrz budynku Urzędu Miejskiego w Zdunach.

 

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 24 lub pobrać ze strony internetowej www.zduny.bip.cc

 

4.  Zamawiający nie  dopuszcza zamówień uzupełniających

    Zamawiający nie  dopuszcza złożenia oferty częściowej

    Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej

   

 

5. Termin wykonania zamówienia:

 

Wymagany termin zakończenia całości wykonania robót: do 30.11.2012 r.

 

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ofert:

 

Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

 

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

 

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

 

Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że spełnia przedmiotowy warunek oraz wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  w tym okresie, co najmniej jedną robotę instalacyjną instalacji elektrycznej niskiego napięcia o wartości 50 000 zł.

 

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1.4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych specjalnościach:  

1)      Kierownik budowy : inżynier lub technik elektryk (uprawnienia budowlane o specjalności elektrycznej)

 2) Kierownik robót elektrycznych lub majster: technik lub inżynier elektryk.

 

lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;

 

5) sytuacji ekonomicznej i finansowej

 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

 

7. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w Rozdziale 5 SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do Formularza ofertowego (zgodnego z zał. nr 1) następujących dokumentów:

 

1.      oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

 

2.      wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;

 

  1. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;

 

  1. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ;

 

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:

 

7. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

 

Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:

 

8. dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

 

9. kosztorys ofertowy, którego łączna wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym;

 

10. podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 (Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom);

 

11. harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, zgodny z zał. nr 8.

 

12. Wymagane wadium: 6 000,- zł. Zamawiający żąda  wniesienia    zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5% wartości zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty przed podpisaniem umowy.

 

13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena  100%

 

14. Oferty należy składać w: Urzędzie Miejskim w Zdunach Rynek 2, w terminie do dnia 04.10.2012 r. do godz. 1100.

 

Otwarcie ofert nastąpi 04.10.2012 r. o godz. 1130.

 

15. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

 

16. Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej  nie przewiduje się.

 

17. Osoby uprawnione do kontaktów:

 

Rafał Markowski  Informatyk Urzędu Miejskiego w Zdunach tel. (062) 7215 001 w 30

 

 

fax (062 725243, w godz.800  1500 (od poniedziałku do piątku )

 

 


Dodano 28 2012 godz. 15:18 przez

Poniżej zamieszczamy odpowiedź na otrzymane zapytanie.


» ZAŁĄCZNIKI «
Dokumentacje techniczne, kosztorysy, specyfikacje, SIWZ wraz z załącznikami.
Dodany: 19.09.2012 godz. 23:28
 
Odpowiedź inwestora na zapytanie oferenta z dnia 28 września 2012 r.
Dodany: 28.09.2012 godz. 15:18
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - Wymiana sieci elektrycznej oraz budowa sieci komputerowej i telefonicznej wewnątrz budynku UM w Zdunach.
Dodany: 12.10.2012 godz. 13:27
 



Ostateczny termin składania ofert:
  4 2012



Informacja opublikowana przez:
  dnia 19 2012 godz. 23:28
Liczba odsłon:
  718 od 19 2012 godz. 23:28  (średnio 1.32 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl