Przebudowa budynku, dobudowa klatki schodowej, windy oraz wykonanie termomodernizacji istniejącego obiektu Centrum Animacji Społecznej na działce o nr ewid. 2598/1 AM, położonej w Zdunach przy ulicy Masłowskiego - etap drugi

Numer: FN 5.271.1.2013


 

OGŁOSZENIE

 o przetargu nieograniczonym  Nr FN 5.271.1.2013 o wartości szacunkowej pomiędzy 14.000 EURO a progami unijnymi określonymi na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 Przebudowa budynku, dobudowa klatki schodowej, windy oraz wykonanie termomodernizacji istniejącego obiektu Centrum Animacji Społecznej na działce o nr ewid. 2598/1 AM, położonej w Zdunach przy ulicy Masłowskiego - etap drugi

Kody CPV: 45 00 00 00-745.22.35.00-1, 45.26.12.10-9, 45.31.31.00-5, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.11.00-5, 45.43.00.00-0, 45.43.20.00-4, 45.43.10.00-7, 45.44. 00.00-3, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.57.00-5, 45.31.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.12.00-8, 45.33.30.00-0, 45.33.20.00-3.

 

1. Zamawiający:
GMINA ZDUNY
Rynek 2 ,63-760 Zduny
www.zduny.bip.cc
tel. 62 7215001 fax  62 7215243

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa budynku, dobudowa klatki schodowej, windy oraz wykonanie termomodernizacji istniejącego obiektu Centrum Animacji Społecznej na działce o nr ewid. 2598/1 AM 11 ,położonej w Zdunach przy przy ulicy Masłowskiego etap drugi

a/ Opis skrócony przedmiotu zamówienia :Zakres przedmiotowy zadania (etap I I) obejmuje wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w pomieszczeniach piętra parteru i piwnicy, doposażenia instalacji c.o. oraz przebudowy sanitariatów i instalacji wodociągowo  kanalizacyjnej. Projektowane roboty obejmują m.in. dobudowę szybu windy, dobudowę zewnętrznej klatki schodowej, wykonanie wejścia do budynku, wykonanie termomodernizacji budynku, wymianę stolarki drzwiowej, doposażenie instalacji centralnego ogrzewania w budynku, przebudowę istniejących schodów zewnętrznych, wykonanie nowej warstwy posadzki w sali widowiskowej oraz w pomieszczeniach piwnicy i parteru.

3. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego pok. nr 216 lub pobrać ze strony internetowej www.zduny.bip.cc

4.  Zamawiający nie  dopuszcza zamówień uzupełniających;

    Zamawiający nie  dopuszcza złożenia oferty częściowej;

    Zamawiający nie dopuszcza złożenia wariantowej.

5. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin zakończenia całości wykonania robót: do 31.07.2013 r.

6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny ofert:

 Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 1, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

2) posiadania wiedzy i doświadczenia;

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 2, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna, że warunek wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej dwie roboty w zakresie budowy budynków o kubaturze nie mniejszej od obiektu stanowiącego przedmiot przetargu  i wartości nie mniejszej niż 800.000,- zł brutto ; każda

3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 3, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

4) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w ppkt. 4, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia co najmniej w ograniczonym zakresie do kierowania robotami budowlanymi w poszczególnych specjalnościach: 1) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i  instalacyjno- inżynieryjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznych  lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności;

5) sytuacji ekonomicznej i finansowej

 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

6. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, których opis sposobu oceny spełniania został dokonany w Rozdziale 5 SIWZ, Zamawiający żąda załączenia do Formularza ofertowego (zgodnego z zał. nr 1) następujących dokumentów:

1.  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

2. wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;

3. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ;

4. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z załącznikiem nr 5a do SIWZ;

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda, następujących dokumentów:

7. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:

8. Dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

9. Kosztorys ofertowy, którego łączna wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym;

10. Podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 (Zamawiający żąda wskazania, jaki zakres przedmiotu zamówienia zostanie powierzony podwykonawcom);

11.Harmonogram rzeczowo- terminowo-finansowy, zgodny z zał. nr 8.

12. Wymagane wadium: 15 000,- zł. słownie : (piętnaścietysięcyzłotych 00/100) Zamawiający żąda  wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5% wartości zamówienia przy wyborze najkorzystniejszej oferty przed podpisaniem umowy.

13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: najniższa cena - cena 100%

14. Oferty należy składać w: Urzędzie Miejskim w Zdunach Rynek 2, pok. nr 111 (sekretariat )w terminie do dnia 28.03.2013 r. do godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi 28.03.2013 r. o godz. 10 30.

15. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert 

16. Informacje nt.: zamiaru zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, przewidywanego wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej nie przewiduje się.

17. Osoby uprawnione do kontaktów:

a/Stanisław Kopański - inspektor ds. komunalnych tel. 62 7215 001 w.22

fax (062 725243, w godz.800 - 1500 (od poniedziałku do piątku )


Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzedu Zamówień Publicznych:

Przebudowa budynku, dobudowa klatki schodowej, windy oraz wykonanie termomodernizacji istniejącego obiektu Centrum Animacji Społecznej na działce o nr ewid. 2598/1 AM, położonej w Zdunach przy ulicy Masłowskiego - etap drugi.

Numer ogłoszenia: 101294 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 


» ZAŁĄCZNIKI «
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załacznikami dla ogłoszenia FN 5.271.1.2013 (CAS etap.II)
Dodany: 13.03.2013 godz. 14:44
 
Dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne, przedmiary - dot. FN 5.271.1.2013 (CAS etap.II)
Dodany: 13.03.2013 godz. 14:44
 
Odpowiedź na zapytanie oferenta z dn 26.03.2013r. w sprawie parametrów technicznych windy.
Dodany: 26.03.2013 godz. 10:15
 
Zapytanie oferenta z dn 26.03.2013r.
Dodany: 26.03.2013 godz. 10:15
 
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. - CAS II etap.
Dodany: 15.04.2013 godz. 12:18
 



Ostateczny termin składania ofert:
 28 2013



Informacja wytworzona przez / odpowiada za treść informacji:
  Stanisław Kopański [ins. d/s gospodarki komunalnej]
Informacja opublikowana przez:
  dnia 13 2013 godz. 14:44
Liczba odsłon:
  744 od 13 2013 godz. 14:44  (średnio 1.36 odsłon/dobę)

 

 

Urząd Miejski w Zdunach
63-760 Zduny, Rynek 2
tel. 62 7215 001, faks: 62 7215 243
województwo wielkopolskie, powiat krotoszyński.
zduny@zduny.pl